Enkele post bekijken
Oud 9th December 2015, 20:16
Z*ë.Crols Z*ë.Crols is offline
Registered User

Vergissen is menselijk

Ik kan mijn mening grotendeels terugvinden in die van Ann. Ikzelf ben er namelijk ook van overtuigd dat foutjes maken menselijk is, maar dat bestaande haltes voorbij rijden niet alleen de treinbestuurder, maar ook de NMBS duur komt te staan. Dit mag je meteen ook letterlijk nemen aangezien de NMBS vorig jaar zo'n 1200 euro heeft vrijgesteld ter compensatie van de betrokken reizigers.

Als de NMBS het nieuws haalt, worden ze meestal niet positief belicht. Voorvallen als deze zorgen er in mijn ogen ook voor dat de bevolking minder vertrouwen heeft in de werking van het openbaar vervoer. Ik begrijp deze redenering enigszins wel, maar anderzijds vind ik het wel jammer dat ons vertrouwen meteen aanzienlijk daalt bij het vernemen van dergelijke negatieve berichtgeving. De NMBS zal heus ook wel goede dagen hebben waarop alles volgens plan verloopt, maar daar zal heen haan naar kraaien. Ik vind het dus jammer dat de 'fouten' bij de NMBS uitvergroot worden, maar vind het wel goed dat de NMBS op de hoogte wordt gehouden van klachten zodat hiernaar gehandeld kan worden.
Met citaat antwoorden