Enkele post bekijken
  #2  
Oud 2nd December 2015, 18:43
Sofie.DeWolf Sofie.DeWolf is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Oct 2011
Locatie: Nijlen
Posts: 1,020
Spontane staking in Antwerpse gevangenis

Net zoals Yannick begrijp ik dat het personeel in de Antwerpse gevangenis het werk neerlegt. Een baan in de gevangenis beschouw ik als een gevaarlijke baan. Je moet gezag uitstralen om gerespecteerd te worden door de gevangenen en dan nog zijn incidenten niet te voorkomen. Het is van uiterst belang dat er voldoende werkkrachten zijn in een gevangenis, anders is er gewoonweg geen beginnen aan. Vaak ben ik tegen een staking, maar deze staking vind ik terecht. Er moet aandacht gevraagd worden voor voldoende werkkrachten in de gevangenis. Ik zou er ook niet mee kunnen lachen als een familielid zou werken in een onderbemande gevangenis. Hopelijk worden mensen na dit bericht geprikkeld om een opleiding te volgen waarbij ze achteraf in de gevangenis kunnen gaan werken. Mensen die graag willen werken, zullen deze kans grijpen. Er zijn werkplaatsen vrij in de gevangenis, dus mensen zonder werk die in aanmerking zouden kunnen komen (mits een voorafgaande/aanvullende opleiding) zullen zich volgens mij wel aangesproken voelen.
Met citaat antwoorden