Enkele post bekijken
  #2  
Oud 1st December 2015, 19:40
B*b.Borgmans B*b.Borgmans is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Sep 2013
Locatie: Arendonk
Posts: 88
Ik ben van mening dat handige mensen sneller kans hebben op een serieuze job. Bij mij gaat het niet alleen over de afwerkers, maar ook over de plaatsers, de echte vakmannen. Persoonlijk denk ik niet dat alles vervangen kan worden door robots. Bovendien kan ik niet eens zeggen van de ene job dat het een slechte zou zijn, want we hebben elke job nodig in de wereld. De kunst is om een job te zoeken die aansluit bij je interesses. Voor de rest gaat het in dit artikel over leerkrachten die hun leerstijl moeten aanpassen. Hierbij kan ik me wel aansluiten. De wereld verandert voortdurend. Hierdoor moeten wij ook steeds blijven aanpassen. We moeten op de hoogte blijven van nieuwe snufjes, technieken, programma's om in de lessen te kunnen gebruiken. Op deze manier kunnen we onze lessen verbeteren. Het is absoluut niet simpel voor de oudere generatie leerkrachten om op de hoogte te blijven alle nieuwe technologieën. Voor beginnende leerkrachten is dit toch wel ergens een 'must' vind ik, persoonlijk.
Met citaat antwoorden