Enkele post bekijken
Oud 1st December 2015, 02:42
Gertjan.s*els Gertjan.s*els is offline
Registered User

Citaat:
Orgineel gepost door Sofie.DeWolf
Mijn mening komt overeen met de mening van Laura. Wat moet er gebeuren met alle vluchtelingen? Het is onze morele plicht hen te helpen, maar om daardoor onze eigen levenskwaliteit negatief te laten beďnvloeden gaat toch een stapje te ver. Als we dat doen zal het uiteindelijk zover komen dat we zelf uit ons land moeten vluchten. Dit is iets waar niemand op zit te wachten. We hebben al te veel vluchtelingen binnengelaten in Europa. Het wordt tijd dat andere werelddelen een even groot percentage vluchtelingen opvangt. Enkel zo kan iedereen geholpen worden.

Onze levenskwaliteit zal vroeg of laat toch moeten dalen, ik denk dat we daar weinig keuze in hebben. Een vluchtelingencrisis als deze kan daar wellicht wel de aanloop voor zijn. Het is onze morele plicht hen te helpen net als het de morele plicht zou moeten zijn om onze levensstandaarden met de rest van de wereld te delen; iets wat we kennelijk minder zien zitten. Ik denk dat het feit dat veel mensen niets willen inleveren ten koste van vluchtelingen, wel veel zegt in welke mate zij dit oprecht als een morele plicht zien.
Met citaat antwoorden