Enkele post bekijken
Oud 30th November 2015, 22:57
L*en van Overveld L*en van Overveld is offline
Registered User

Ik ben het eens met de mening van E*len. De laatste weken is Molenbeek alles behalve positief in de media verschenen. Het feit dat mensen daarom willen wegtrekken uit deze stad is wel te begrijpen. En zoals E*len al zei, zullen er nog meer mensen vertrekken.
Ik vind het niet kunnen dat touroperators en anderen van Molenbeek een toeristische trekpleister willen maken. Waar is ons medeleven ineens naartoe? Wat is de redenatie achter dit idee? Ik begrijp ook niet dat mensen op die manier de stad willen gaan bezoeken. Dit gaat naar mijn menig veel verder dan ramptoerisme. Dit is een onaanvaardbare manier van leedvermaak!! Dit valt vanuit geen enkele hoek te steunen, ook niet economisch.
Deze morgen hoorde ik op de radio een reclamespotje over Molenbeek. Ik wist niet wat ik hoorde. Nu wordt er allemaal mee gelachen, maar beeld je eens in hoe de bewoners van Molenbeek zich moeten voelen. Eerst worden ze opgeschrikt door huiszoekingen, dagenlange controles en zware beveiliging en twee weken later komen ze in de media met deze belachelijke acties. Denk eens eerst aan de mensen daar voordat je zoiets durft bedenken en publiceren!
Met citaat antwoorden