Enkele post bekijken
Oud 29th November 2015, 14:04
M*axim.VanRillaer's Avatar
M*axim.VanRillaer M*axim.VanRillaer is offline
Registered User

Net zoals simon.s*olders vind ook ik dit systeem heel ingenieus. Zelf ik er zeker geen twijfels bij wat dit systeem betreft en wat het zal besparen qua tijd en dus geld. Natuurlijk moeten er dan nieuwe vliegtuigen gemaakt worden wat veel geld kost, maar dan zullen hoogstwaarschijnlijk ook oude vliegtuigen verkocht worden wat dat aankoopbedrag al een beetje compenseert. Niet enkel nieuwe vliegtuigen moeten echter aangeschaft worden, ook de terminals zullen aanpassingen moeten ondergaan wat op zijn beurt ook weer geld kost en misschien ook tijdelijk ervoor zal zorgen dat er in de beginjaren misschien zelfs nog langere wachttijden zullen zijn. Al bij al als vliegtuigmaatschappijen echt zoveel geld verliezen door een vliegtuig actief tussen 2 vluchten op de grond te laten staan, zal er uiteindelijk wel winst met dit nieuwe systeem gemaakt worden. Maar volgens mij zal dat wel enkele jaren duren vooraleer dat merkbaar is voor de maatschappijen. Wat reizigers betreft denk ik dat zij zeker aangenaam verrast zullen zijn over de nieuwe hydraulische liften. Het is dan natuurlijk wel echter hopen dat er niet al te veel technische fouten optreden, zeker in de beginjaren vrees ik hiervoor.
Met citaat antwoorden