Enkele post bekijken
  #2  
Oud 28th November 2015, 09:49
Sofie.DeWolf Sofie.DeWolf is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Oct 2011
Locatie: Nijlen
Posts: 1,020
2500 sociale huurders verdienen veel meer dan toegelaten

Mijn mening komt overeen met de mening van Glenn. Het zou niet mogen dat mensen die het niet nodig hebben, in aanmerking kunnen komen voor een sociale woning. Sociale woningen zijn er om mensen met financiële problemen toch te kunnen huisvesten. Het is jammer om te zien dat ook hier mensen zijn die willen profiteren. Of we het nu willen inzien of niet, van elke voorziening wordt geprofiteerd door sommige mensen. Ik vraag mij vooral af hoe dit kan. Wordt er dan zo weinig aandacht besteed aan het controleren van de loonfiches en de levenswijze van deze mensen? Het is door de profiteurs dat anderen in de kou moeten blijven staan. Nu denk ik ook wel dat het naïef is om te denken dat niemand zou profiteren van sociale woningen. Ik denk dat niemand uit de lucht kwam vallen na het lezen van dit artikel. Het lijkt mij een goed idee om de huurders van sociale woningen grondiger te controleren. Op deze manier kunnen sommige profiteurs ontmaskerd worden en komen er plaatsen vrij voor de mensen die het echt nodig hebben.
Met citaat antwoorden