26th November 2015, 19:59
|
Registered User
|
|
|
|
Toen ik de titel las, dacht ik dat dit een grap was. Tijdens het lezen van het artikel blijkt dit echter niet zo te zijn. Ik begrijp niet dat mensen hier nog maar aan mee zouden willen doen. Als ik zelf een beeld zou schetsen van dit fenomeen, kom ik uit op een beeld dat ik eens in een film heb gezien. In dit beeld gingen ze organen van al dan niet dode mensen verkopen aan mensen die hier nood aan hebben op de zwarte markt. Wat naar mijn standaarden absoluut niet kan. Ik begrijp dat er veel mogelijkheden zijn doordat het internet zeer ver ontwikkeld is. Enkel je gezondheid, waarvoor je een ingreep nodig hebt kan je niet kopen op een website. Hoe kunnen mensen een ingreep gaan uitvoeren als ze niets over de achtergrond van de patiënt weten? Dit is te absurd voor woorden. Je moet zoals S*ebe zegt met deze persoon gesproken hebben. Je moet kennis met elkaar hebben gedeeld om de operatie tot een succes te laten komen. Zodat je elkaar vertrouwd en weet wat je te wachten staat. Dat kan je niet verkrijgen via het internet. Dat is een face-to-face proces.
|