'Mijn naam is haas'...
,,Niemand schuldig aan fiasco Irak'' :rolleyes:
ROTTERDAM - Het Amerikaanse volk steunt het beleid van president Bush inzake Irak en heeft dat laten blijken door hem opnieuw te kiezen. Dat zei de president gisteren in een interview met de The Washington Post . Volgens de president is het ook niet noodzakelijk zijn kabinet verantwoordelijk te houden voor fouten of verkeerde beoordelingen voorafgaand aan de oorlog. ,,We hadden een moment van verantwoording, en dat wordt de verkiezingen van 2004 genoemd. Het Amerikaanse volk luisterde naar de verschillende inschattingen van wat er gaande was in Irak, het keek naar de twee kandidaten en koos mij'', aldus Bush. Hij weigerde tijdens het interview in te gaan op vragen over terugtrekking van de Amerikaanse troepen. ,,Ik ben realistisch over hoe snel een samenleving die werd gedomineerd door een tiran, een democratie kan worden. '', zei Bush. De troepen zullen pas weggaan als de missie is afgerond. Op de vraag van de krant waarom Osama bin Laden nog niet is gevonden, antwoordde Bush: ,,Omdat hij zich verstopt.'' © NRC Handelsblad 18/01/2005 ©Copyright De Standaard |
Citaat:
ROFL :D Geniaal antwoord, tis toch nen drogen hé :rolleyes: |
Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 20:58. |