actualiteitsforums

actualiteitsforums (http://actualiteit.org/forums/index.php)
-   Cultureel-maatschappelijk (http://actualiteit.org/forums/forumdisplay.php?f=51)
-   -   eindronde? maak een pronostiek!!! (http://actualiteit.org/forums/showthread.php?t=9249)

kristofdebruyn 24th May 2006 10:26

eindronde? maak een pronostiek!!!
 
Wie wint de eindronde in het Belgische voetbal
Voor alle sportfans heb ik hier een kleine tussenstand van de eindronde. Op dit moment leidt lierse de eindronde met 3 punten. Ze zijn namelijk gewonnen tegen Hamme met 2-0. Bij Lierse scoorde Dragan Mrdja en Kristof Imschoot. In de andere wedstrijd spelen Geel en KVSK United 2-2 gelijk. Een prima uitslag natuurlijk.
1. lierse 3
2. KVSK United 1
3. Geel 1
4. Hamme 0

Wie gaat de eindronde winnen? Maak je pronostiek hier!!!

Ellen_Pihay 24th May 2006 11:17

Ik denk en hoop Lierse...

katrien steenackers 24th May 2006 21:34

man man man,

waar houdt ge u nu toch mee bezig :shocked:

;)

Jelle thijs 25th May 2006 13:54

Jah Lierse zal winnen (duh)
Echt spannend is het nieuwe systeem niet, maar ik vind het wel een beter systeem dan vorige jaren.

Barst 26th May 2006 00:31

Geel - Lierse: 2 - 3...
't Ziet er naar uit dat de meerderheid hier zijn gelijk zal halen...

bram willems 26th May 2006 12:08

zou niet eens slecht zijn :D

wim leenaerts 26th May 2006 12:23

Volgens mij gaat Tom Boonen winnen :D
Tenzij hij geklopt wordt door Kim Clijsters natuurlijk, maar dat denk ik niet...

Simon Schoofs 28th May 2006 10:11

Als Geel fan zal ik het maar op Geel houden zekers. Hoewel ze er niet echt goed voorstaan. :(

Kevin De Roover 28th May 2006 11:53

belofte maakt schuld
 
hey, kristof

zoals de titel al doet vermoeden had ik je beloofd om mijn stem uit te brengen. Na de uitslagen bekeken te hebben en diverse bronnen geraadpleegd te hebben vind ik wel dat geel mag winnen.

kristofdebruyn 29th May 2006 12:14

eindronde
 
De volgende wedstrijden zijn ondertussen gespeeld:
KVSK United-Lierse 2-1
Geel-Hamme 2-1

De nieuwe stand is:
1. Lierse 6
2.KVSK United 4
3. Geel 4
4. Hamme 3

Nog 3wedstrijden te spelen!!!

kristofdebruyn 2nd June 2006 11:49

eindronde België: "wie gaat of blijft er in eerste klasse?"
 
Nog eens even een kleine tussenstand. De volgende wedstrijden werden op donderdag 2juni 2006 gespeeld.
Lierse-KVSK 2-1
Hamme-Geel 2-1

stand na 4wedstrijden

1.Lierse 4 9
2.Hamme4 6
3.KVSK 4 4
4.Geel 4 4

PS: Ik zou wel eens willen weten of ik deze stand ook zo goed zou bijhouden moest Lierse al uitgeschakeld zijn???

Barst 5th June 2006 03:03

Citaat:
Orgineel gepost door kristofdebruyn
Ik zou wel eens willen weten of ik deze stand ook zo goed zou bijhouden moest Lierse al uitgeschakeld zijn???


Vandaar dat ik deze keer de zaak maar zal aanvullen zeker? Verliezen tegen... Hamme: een regelrechte schande, promotie naar de eerste klasse nauwelijks waardig! Maar toch: 'dé' Lierse heeft weer de ongelooflijke chance dat ze de laatste match thuis moeten spelen tegen de enige ploeg (Geel: ocharme) die al definitief uitgeschakeld is...

Uitslagen van zondag, 04-06-2006:

Hamme - Lierse: 2 - 0
Geel - KVSK: 1 - 2

Stand op de voorlaatste speeldag
1. Lierse 5 - 3 - 2 - 0 - (8-7) - 9
2. Hamme 5 - 3 - 2 - 0 - (7-6) - 9
3. KVSK 5 - 2 - 2 - 1 - (8-8) - 7
4. Geel 5 - 1 - 3 - 1 - (8-10) - 4
(Geel: uitgeschakeld!)

Laatste matchen (do 08-06-2006)
Lierse - Geel
KVSK - Hamme

Jelle thijs 5th June 2006 11:54

Pasop Geel gaat geprikkeld zijn om zijn laatste match in 2e te winnen! Volgens mij ga Lierse het nog moeilijk krijgen!
Ik heb zelf liefst Lierse in 1e ma as zij het niet halen kiest mijn Limburgs hart voor KVSK!

Barst 8th June 2006 23:44

Lierse wint eindronde en blijft in eerste klasse
 
Lierse wint eindronde en blijft in eerste klasse


SK Lierse heeft de eindronde voor een plaats in eerste klasse gewonnen, en het blijft daardoor in de hoogste Belgische voetbaldivisie.


Voor de laatste speeldag moest Lierse nog de eerste plaats delen met Hamme, zodat een testmatch nog tot de mogelijkheden behoorde. Hamme verloor donderdag echter met 3-1 op het veld van KVSK United, terwijl Lierse in eigen huis met 5-0 Geel versloeg.

In de eindstand van de eindronde heeft Lierse 12 punten, KVSK United 10, Hamme 9 en Geel 4.
Lierse blijft in eerste, zodat Bergen, dat kampioen speelde in tweede, volgend jaar de enige nieuwkomer is, in de plaats van La Louvière.


Weblog DS, 08-06-2006 (kum)

kristofdebruyn 9th June 2006 08:33

Lierse speelt ook volgend seizoen in eerste klasse
 
Lierse speelt ook volgend seizoen in eerste klasse


Lierse heeft zich verzekerd van het behoud in eerste klasse. De Pallieters versloegen op de laatste speeldag van de eindronde Geel met 5-0 en eindigen zo eerste in de nacompetitie. Hamme verloor bij KVSK United met 3-1. Lierse speelt dus ook volgend seizoen in de hoogste klasse.
Lierse - Geel 5-0
17' Andic 1-0, 39' Mujanovic 2-0, 43' Mrdja 3-0, 87' Develer 4-0, 90' Develer 5-0

KVSK United - Hamme 3-1
71' Haagdoren 1-0, 76' Haagdoren 2-0, 77' Van Hyfte 2-1 (pen), 81' Kalulika 3-1
Rood: 78' Goossens (H)

Eindstand eindronde:
1. Lierse 6-12
2. KVSK United 6-10
3. Hamme 6-9
4. Geel 6-4

Proficiat voor de 10 mensen die gestemd hebben voor Lierse ( zoals onder meer ik), voor de andere deelnemers ook bedankt om een pronostiek in te leveren.

Barst 15th June 2006 23:48

Citaat:
Orgineel gepost door kristofdebruyn
Lierse speelt ook volgend seizoen in eerste klasse

't Is te zeggen...
Dan wint ge al eens een eindronde...
:D :rolleyes: :(


Voetbal - Bondsparket vraagt degradatie Lierse


(Belga) Het parket van de Koninklijke Belgische Voetbalbond (KBVB) heeft donderdag de degradatie van Lierse gevraagd.


Dat omwille van het het aandeel dat de Antwerpse club mogelijk zou hebben in de omkoopaffaire in het Belgisch voetbal. Voor ex-trainer Paul Put wil het parket een effectieve schorsing van drie jaar. Nadat de laatste getuigen gehoord werden, vroeg procureur René Verstringhe de degradatie van Lierse en een schorsing van drie jaar, voor Paul Put. Ook voor spelers en ex-spelers Yves Vanderstraeten, Laurent Fassotte, Marius Mitu, Laurent Delorge, Cliff Mardulier, Ninoslav Milenkovic, Hasan Kacic en Igor Nikolovski worden er straffen gevraagd. Verstringhe nodigt Lierse uit om zijn eventuele rol in deze zaak te verduidelijken. Lierse dient vooral aan te tonen dat de ex-manager van de club, Gaston Peeters, onder eigen naam gehandeld heeft met de 'gokchinees' Zheyun Ye en niet in naam van de club. De Controlecommissie kan de club enkel sanctionneren als de link tussen de directie en de omkopers vastligt.


Blog DM, 15-06-2006 (DCM)


Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 05:49.

Powered by: vBulletin Version 3.0.6
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.