Godsdienst op TV?
Godsdienst op TV? Zie je wel meer in de good old US of A natuurlijk. Als ze dan zoiets maken als dit. Kan ik dat enkel toejuichen... :D
KLIK |
|
|
t is weer precies op het mannelijk niveau he, al die mopjes!
waarom zijn mannen toch altij zo boertig?? :p of ben ik gewoon een rare vrouw als ik da ni grappig vind?:s :confused: |
Citaat:
Zelfkennis is het begin van alle wijsheid.. :D grapke hé :p |
Citaat:
Geen idee maar ik vond het ook ni echt grappig, beneden het vrouwelijk niveau :D |
Citaat:
wat op dit vlak precies een pak hoger ligt he katleen ;) |
Hehe.. goed ok, maar ik vind het gewoon grappig omwille van het feit dat in Amerika er zo honderden van die 'prieters (ministers)' zijn die aan Teleshopping van zielen doen op nationale televisie. Je ziet ze ginder contstant hun (of dat van god zeker) woord verkondigen.
Ze hebben ginder dan ook een 'vlekkeloze' reputatie en daarmee dat ze vaak het mikpunt zijn van dit soort dingen. Wie vind het nu niet grappig om die persoon te zien 'afgaan', die je als de verpersoonlijking van 'zedenlijk' ziet? Zou net hetzelfde zijn moesten wij zo een filmpje zien van 'Barst' op deze manier :D Het is veel grappiger als je de persoon kent of toch weet waarvoor die persoon staat... |
Who is he talking about? 'Verpersoonlijking van zedelijkheid'... me???
Of toch ja: ik moet hier constant een opkomend aureooltje proberen af te slaan... :D Maar misschien kunnen we allemaal wel een kroontje opsteken, gezien onderstaande tabel (moet het overtypen, alleen in PDF beschikbaar :( ) (Bron: De Standaard, 08-12-2004, p.7) IN WELKE MATE VERTROUWT U VOLGENDE INSTELLINGEN? (*Gemeten op basis van 5-puntenschaal: heel weinig, niet veel en niet weinig en veel) huisvuilophaling 70.0 het onderwijs 66.7 VRT 54.4 De Lijn 50.6 DePost 48.3 NMBS 42.2 VDAB 39.3 De koning 38.4 Gemeent. admin 34.7 De politie 33.1 |
Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 20:03. |