Waarom het zo koud wordt
1 Attachment(en)
De eerstkomende week zal het kwik tot -10 graden Celsius zakken op veel plekken in ons land. Op bepaalde plaatsen in de Hoge Venen wordt het zelfs -20 graden Celsisus. Wie een schuldige zoekt wanneer hij bibberend over straat loopt: het is de poolwervel waarover u moet klagen.
Uitleg staat op een foto dat bij het artikel hoort. Deze foto zit in bijlage. Bron: http://www.standaard.be/cnt/dmf20180220_03367388 Geraadpleegd op 21 februari 2018 Eigen mening Als je tussen de regels leest (op de foto) dan kan je zien dat dit te maken heeft met de opwarming van de aarde. "Plots" wordt het warm in de stratosfeer. Het effect hiervan is dat het koud wordt bij ons in België. Trump zegt dat de opwarming van de aarde niet bestaat, omdat het koud is in Amerika. Als je naar deze foto kijkt, dan kan ik afleiden dat het koud wordt door de warmte aan de noordpool. Wat dus wel duidt op de opwarming van de aarde. Wat zich waarschijnlijk ook voordoet in Amerika. Ik denk dat de opwarming van de aarde werkelijkheid is en dat we hier iets aan moeten doen. Ze zijn al goed bezig door de brandstof van de auto's te vervangen door elektriciteit of door andere toekomstigen stoffen waar ze al mee aan het experimenteren zijn. Ook is het goed dat diesel al verbannen wordt in bepaalde steden. Elk land van de VN werkt mee aan het klimaatverdrag. Enkel trump wil niet meedoen. Ik hoop dat Trump het snel zal inzien dat de wereld weldegelijk opwarmt. |
Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 05:51. |