13-jarige Nederlander verkracht hoogbejaarde vrouw
Een hoogbejaarde vrouw werd eerder deze maand verkracht in een bejaardenhuis in Amsterdam. Speurders hebben een 13-jarige jongen opgepakt.
De tiener zou op 14 november met een smoes zijn binnengeraakt in het appartement van het slachtoffer in het bejaardencomplex. De zedenpolitie arresteerde een 13-jarige verdachte. Hij zit in voorlopige hechtenis. Bron: www.gva.be Eigen mening: Wat is dit nu weer voor een schandaal! Wat bezielde deze jongen toch? Tegenwoordig lees je echt de absurdste verhalen in de krant. |
ieuw! Hoe gestoord ben je wel niet als je als dertienjarige al iemand verkracht en dan nog wel een hoogbejaarde vrouw. Dat volwassen mensen iemand verkrachten is al erg, maar een dertienjarige ?? Dat jongeren steeds vroeger aan seksueel contact beginnen is algemeen geweten maar op je dertien al vind ik toch wel heel vroeg. En dan nog met een bejaarde vrouw. Ik vind dit heel ziek. Waar zit die jongen zijn verstand?
|
Dit is echt vuil... Waarom in godsnaam doet dat kind zo iets? Waar zit die jongen met zijn gedachten...
|
Die jongen moet toch wel heel rijp geweest zijn, dat alles al 'macheert' op zo'n leeftijd? Hieruit blijkt dat hij echt rare en vieze fantasieën heeft. Zijn eerste keer (laat ons hopen) met een hoogbejaarde vrouw? Als je dan niet zot wordt verklaart weet ik het ook niet meer hoor!
|
Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 10:35. |