Indiase voert penis van overspelige man aan honden
Indiase voert penis van overspelige man aan honden
Een jaloerse vrouw uit India heeft de penis van haar overspelige man afgesneden met een keukenmes en het hele zaakje aan de honden gevoerd. Dat meldt The Sun. Slaappillen De bedrogen echtgenote - zij komt als je Kailasben Vyshali roept - had haar zure wraak goed voorbereid. Ze deed slaappillen in de thee van manlief toen die thuiskwam na een bezoekje aan zijn minnares. Wanneer de schuinsmarcheerder was ingedut, sneed Kailasben de edele delen van de schone slaper af en gooide de hele handel de straat op. Tot genoegen van een meute zwerfhonden die zich te goed deden aan 's mans penis. Nooit meer naast de pot pissen De ontmande echtgenoot werd in allerijl naar het hospitaal overgebracht. Hij is buiten levensgevaar, maar zijn piemel kon niet 'gerecycleerd' worden. "De man zal nooit meer vreemdgaan, laat dat duidelijk zijn", zei een van de behandelende artsen. (eb) HLN04/03/09 12u13 Haha ik vind het gek dat de vrouw zomaar zijn edele delen er af snijd. Als iemand mij zou bedriegen zou ik ook kwaad zijn. Maar zijn penis aan de honden voeren net net. Het is een feit. Hij zal zijn vrouw nooit meer bedriegen :p |
Citaat:
Inderdaad, hij zal zijn vrouw nooit meer bedriegen... Maar bij mij komt dan de vraag op of hij ook wel bij haar zal blijven?! En in een land als India waar de vrouw toch nog steeds onder de man gerangschikt staat volgens mij, gaat deze vrouw niet de gelukkigste tijd van haar leven tegemoet... |
Dit vind ik wel een extreme reactie.. Zo'n dingen gebeuren dan ook niet in België, maar eerder in zo'n landen. Overspel gebeurt wel vaker, en oke, het is niet leuk. Maar om daarom de 'edele delen' van je man eraf te snijden? Nee, dat gaat erover! Een deftig gesprek kan al veel doen ;).
|
Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 06:34. |