actualiteitsforums

actualiteitsforums (http://actualiteit.org/forums/index.php)
-   In de Marge van het Nieuws (http://actualiteit.org/forums/forumdisplay.php?f=7)
-   -   Eén op vier heeft seks met collega (http://actualiteit.org/forums/showthread.php?t=22149)

Barst 26th October 2008 15:02

Eén op vier heeft seks met collega

Eén op vier heeft seks met collega

Eén op de vier mensen heeft wel eens seks gehad met zijn of haar collega. De helft daarvan deed dit ook op de werkvloer. Dat blijkt uit een onderzoek dat de Britse krant The Guardian vandaag publiceerde.

Seks voor geld

Van de meer dan duizend ondervraagden zegt 17 procent ook met zijn of haar baas te willen slapen om hogerop te komen. Drie op de tien deelnemers aan het onderzoek zou serieus overwegen seksuele diensten te willen verrichten voor geld.

Seks voor zestiende

Verder blijkt uit het onderzoek dat een derde van alle jongeren voor zijn zestiende seks heeft gehad, dat slechts een kwart van de ondervraagden zichzelf "erg goed" durft te noemen in bed en dat bijna alle mannen tevreden zijn met de afmetingen van hun geslacht.

Blog DM, 26/10/08 (LB)

Stef.Berghmans 26th October 2008 22:01

geldt dat voor school ook? ;)

Kim Verlooy 26th October 2008 23:24

voor cipier, parkeerwachter, boswachter en dergelijke beroepen lijkt me dit toch nogal een vreemde conclusie.

lottevangorp 27th October 2008 10:48

Eigenlijk heel logisch.. Dat bevorderd de werksfeer en bovendien helpt het tegen stress :)

Bram Jacobs 29th October 2008 22:31

Is het wel goed voor de werkssfeer??

Ja maar is het wel zo bevorderlijk voor de sfeer op het werk, daar stel ik dan wel mijn vragen bij. Ik denk dat wanneer dit fout loop er heel wat heisa kan ontstaan. Dit met bijvoorbeeld chantage en andere van dit soort praktijken. Kunnen collega’s wel intiem zijn en later wanneer hun ‘seks’-relatie verlopen is nog wel goed samen functioneren zodat hun baan er niet onderlijdt?
Ik zeg niet dat het altijd verkeerd gaat maar zeg nu zelf, zou jij het kunnen?? Ik weet het persoonlijk niet. Maar wie ben ik om deze mensen te bekritiseren.
Is het wel normaal dat jongeren onder de 16 jaar al seks hebben gehad? Ja deze tijd kan bijna alles, kinderen worden zo vrij gelaten en geen controle op uitgeoefend zodat zelf kinderen van 12 al eens seks hebben gehad. Dit zal wel een enkeling zijn maar er is toch wel een groei in die cijfers te bespeuren. Maar wat is nu een goede / juiste leeftijd waarop je seks mag hebben? Ik denk dat je als jongeren het zelf wel kan weten maar je moet zorgen dat als je seks hebt het je eigen keuze is en niet omdat al je vrienden het al allemaal gedaan hebben. Maar om te weerstaan aan deze groepsdruk heb je een sterk zelfbeeld nodig en dat heeft niet iedere jongeren op een leeftijd van bijvoorbeeld 12 jaar. Daarom vind ik dat ouders hun kinderen beter en vooral sneller moeten informeren over seks dan nu het geval is, want voor je het weet kan je al te laat zijn met je informatie.

Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 22:57.