Vrouw breekt binnen in gevangenis voor seks
Vrouw breekt binnen in gevangenis voor seks
Wie beweert dat vrouwen frigo's zijn die nooit zin hebben in een nummertje, moet nu zijn oren spitsen. In het Britse Kent snakte een dame zo naar een potje seks dat ze... inbrak in de plaatselijke (open) gevangenis. Daar wachtte haar echtgenoot haar op en beleefden ze enkele zeer intieme momenten in zijn cel. Pas toen het tortelduifje uit de nor wilde 'ontsnappen', werd ze opgemerkt door een bewaker. Een veiligheidsonderzoek moet meer duidelijkheid brengen over wat er precies is misgelopen. "Ze klom over een hek en stond meteen voor zijn neus", weet een bron. "Hij nam haar mee naar zijn cel, daar deden ze hun ding en een beetje later was ze alweer weg. Er waren slechts enkele mensen op de hoogte van deze stunt. Natuurlijk werd ze gesnapt, want als enige vrouw viel ze wel op in een mannengevangenis." De man werd overgeplaatst naar een strenger bewaakte gevangenis, de hete truffel zelf mocht na een korte ondervraging beschikken. (svm) bron: www.hln.be |
WOW! Coole stunt. Inderdaad vrouwen zijn geen frigo's en deze zet vind ik wel een goed bewijs. Ik denk wel dat de man in kwestie toch blij mag zijn met een vrouw als de zijne. Ik kan mij voorstellen dat als je in de cel zit voor een tijdje en het is een mannengevangenis dat je dan toch wel gek wordt van seksuele spanningen. Deze man heeft zich nu eens goed kunnen laten gaan en kan er weer even tegenaan zou ik zo denken.
Het is toch een teken dat ontsnappen uit een gevangenis zeer makkelijk is! Ook al is het niet hetzelfde als inbreken in een gevangenis natuurlijk. Maar als je er binnen geraakt zonder gezien te worden kan je er normaal ook buiten zonder gezien te worden denk ik dan. Inbreken in een gevangenis is -zou je denken- voor niets goed, maar deze vrouw heeft dus het tegendeel bewezen. |
Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 15:40. |