Attest inzet Studentenraad
1 Attachment(en)
In bijlage attest voor actieve participatie SR-LOV (let op: .pub-bestand).
Dit attest wordt enkel uitgereikt aan SR-leden die: -afstuderen -gedurende meerdere jaren lid zijn geweest van de SR -zich actief hebben ingezet -én die een 'officiële' functie op zich hebben genomen. +Deze voorwaarden zijn cumulatief, moeten m.a.w. allemaal tesamen vervuld zijn. +'Actief' betekent zeer zeker meer dan alleen het bijwonen van de SR-vergaderingen en deelname aan de jaarlijkse 'spaghetti'! +Een 'officiële' functie moet meer zijn dan alleen jaar- of klasverantwoordelijke. In aanmerking komen voorzitter, secretaris, lid van de Dera, STUVO of ASR-vertegenwoordiger, en/of lid van de ACCU-cel. Maar ook hier moet deze functie wel degelijk 'actief'(!) opgenomen zijn. |
Applausje voor Barst! :clap:
|
Dus met andere woorden enkel de hoofdfuncties van deze draaiende machine worden beloond en de "musscle" er achter kan op zijn kin kloppen?
Eeeuj KHK op zijn best! |
Citaat:
|
Beetje verkeerd opgenomen ;). Maar toch blijft dit een select groepje van onze crew. Maar het is al een stap vooruit in de goede richting, begrijp me niet verkeerd!
Maar toch vraag ik me af wat zo'n certificaat kan baten bij een sollicitatie. Voor mij hoeft zo'n papiertje al vast niet ter bevestiging, ik doe het namelijk voor de leuke groep. :Party: |
Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 18:06. |