Als je in België (als student) rijk wil worden, moet je idd in het zwart werken! Liefst een combinatie van wit en zwart, dus eigenlijk in het grijs ;) ! Als student verdien je meer als de personeelsleden met een vast contract, gewoon omdat je (bijna) niks moet afgeven!! Het vast personeel geeft de helft af aan de fiscus!
Dus als het even kan, ga een deel in het zwart werken! Zie wel da ze je ni betrappe hé! ;) |
als gewone mens kunt ge ook nog rijk worden met int zwart te werken zenne ;)
zouden er ni genoeg doppers zijn die int zwart werken, of mensen die al werken en nog extra werk bijdoen? eigenlijk kan je altijd rijk worden he zolang ze je ni betrappen ;) |
Boezems
Mja ok misschien een bizarre keuze om haar boezems tentoon te stellen, maar als ze inderdaad beschikt over( naast een cup C) een geldgebrek, dan bezie ik dit als noodoplossing. Ok misschien niet de meest evidente keuze; de meesten denken dan , 'Komaan, zoek toch een jobke'. Ik weet niet wie er hier in het weekend wat centjes bijverdiend, maar ik dnek dat velen er wel mee akkoord gaan dat dit toch niet al te makkelijk is. Ten eerste kostbare tijd gaat verloren, meestal ook de uren waarop je dan moet werken zijn niet altijd even 'plezant', en ga zo maar door.
Ik ben ook op zoek naar een jobke. Ik heb al in een bakkerij gewerkt. Dat betekende op vrijdag niet weggaan , of maar eventjes, om dan op zaterdag om half 6 op te staan, dit scenario herhaaldfe zich dan op zaterdag. Leuk is minder. Nu heb kan ik beginnen in een restaurant-feestzaal in de buurt. Om 19u beginnen en als je om 4u naar huis kan, mag je al blij zijn. Dus je, ik ben van mening dat die studente oud genoeg is om zelf keuzes te maken. |
Citaat:
Eigenlijk vind ik ook dat dit een persoonlijk, misschien wat rare, beslissing is van dit meisje. Maar ze beslist dit zelf, dus zal ze ook wel weten wat ze doet. En eigenlijk, dit is nu een geval van een studente, die extra geld nodig heeft. Zij 'verlaagd' zich plots tot het tonen van haar boezem op internet. Ik denk dat er ook in Vlaanderen genoeg boekjes zijn waarbij vrouwen geld verdienen door het tonen van hun lichaam. Het zijn beslissingen die ieder voor zich moet nemen. Voor de studente is het misschien niet de meest evidente oplossing, maar misschien heeft zij effectief bewust die keuze gemaakt. (als het dan natuurlijk ook geen studentengrap was) |
Ik zou er persoonlijk ook geen problemen mee hebben om mijn boezem op het internet te zetten. Zo lang het maar goed betaald. Haha :D
|
Citaat:
Ja, maar zit het internet daarop te wachten :D |
Citaat:
In de horeca werken is volgens mij toch wel één van de slechts betaalde jobkes die er zijn. Tenzij misschien als je werkt met procent: dat je een procent krijgt op het geen dat je verkoopt. Ma dan moet je ten eerste al in een goed bollende zaak terecht komen en ten tweede dan moeten je collega's je niet voor zijn met klanten in te pikken. |
Citaat:
Misschien betalen om ermee te stoppen dan he... even goed :D |
Dat lijkt me inderdaad de oplossing ze Davy. Betalen om niet op het internet te mogen verschijnen, vooral in u geval dan hé ;)
|
ik ben zelf ook een van die mensen die haar studies zelf moet betalen. en daar komt nog eens bij dat ik mijn eigen appartement moet betalen en alles... en dan kom je er dus NIET met je vakantiegeld en zo...
gelukkig hebben ze hier op school een geweldige financiele dienst die kan tussenkomen als het nodig is, en zo lukt het me toch... |
Citaat:
Zeer blij om dergelijke dingen te horen: zo vernemen we ook iets van dat front, en vooral, dat het ook effectief blijkt te werken! |
tjha
Ik denk dat er gewoon ook mensen zijn die het een keer proberen om op een 'hoerige' manier geld te verdienen. En dan verslaafd worden aan het geld dat ze verdienen en het 'jobke' houden omdat dit toch wel goed verdient. :confused:
Maar ik ben het volledig eens met de in de bioscoop werkende, als je moeite doet dan moet je je lijf niet verkopen! |
Citaat:
Mja, de mensen die ik ken, krijgen toch wel een 8€ per uur en de fooien worden in 1pot gedaan en verdeeld. Dus ik vind toch dat dat redelijk verdiend dan. Als je met procenten werkt, moet je idd al wel chance hebben he :s |
Citaat:
Ik denk dat het ook niet alleen blijft bij de studies en een appartement, door het jaar blijf je ook onkosten hebben: een gsm die stuk gaat, extra dingen die je wil aanschaffen voor school(boeketoppers nu bv) een pc die moet betaald worden en alles daarrond. Als je met de auto naar school zou komen, heb je daar vaak ook nog onkosten mee, ..... Maar de meesten vergeten dat ook vaak denk ik, en rekenen alleen ff uit: het school kost zoveel en ik zou er wel kunnen komen met mijn vakantiegeld. |
We moeten veel respect hebben voor mensen die hun studies, woonplaats, ... kortom alles zelf moeten betalen. Zij moeten ook zien rond te komen hé!
Ik zelf zou het daar heel moeilijk mee hebben, zien rond te komen op financieel vlak en dan nog eens presteren voor je studies! RESPECT VOOR RENINCA |
Het is inderdaad niet te onderschatten. Je moet maar eens voor jezelf uitrekenen hoeveel je school eigenlijk kost op een jaar. En dan nog te bedenken dat je misschien nog een beetje een sociaal leven wilt hebben en eens een keertje wilt weggaan? (je bent jong en je wilt wat) Want je leven bestaat niet alleen uit school.
|
inderdaad, een vriend van mij werkt in het weekend en in de week vaak ook nog, en toch zit hij vaak nog te klagen dat hij meer uren wilt omdat hij niet rondkomt met zijn geld.
Hij moet dan al niet zelf zijn school betalen! Wat zou er gebeuren als hij dat wel zou moeten doen? :s |
Citaat:
Dan moet uwe vriend nogal een geweldige levensstijl hebben. Als die in het weekend gaat werken verdient hij minstens 150€. Daar kom je toch mee toe als je zelf je school niet moet betalen. Denk ik. |
Waw, "minstens 150 euro"??? Dan moet ik eens dringend met mijn baas gaan spreken! Zo goed betaalt het bij mij bijlange aan nog niet. :confused:
|
ja minstens 150€ as ge heel het weekend ga werke.. Ik ga één keer werke , zaterdags , en ik verdien ongeveer 100€ voor 1 dagske. Ik denk niet dat ik dan overdrijf met 150€ voor "het weekend". :rolleyes:
|
Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 10:42. |