PDA

Bekijk de volledige versie : Al tot 7 000 euro voor finalekaartje WK


Stephanie
14th June 2006, 15:35
Nederlanders bieden al tot 7.000 euro voor een ticket voor de WK-finale. Rogier van der Heijden van het Amsterdamse ticketbureau Ticket Unlimited wordt overrompeld met aanvragen voor de kaartjes. "Een ticket voor de finale kost nu al 7.000 euro."

Belachelijk duur

"Het lijkt wel of bijna iedereen naar het WK wil. Mensen betalen inderdaad soms belachelijke bedragen voor een wedstrijd. Ook de tickets voor Nederland tegen Argentinië en Zweden tegen Engeland zijn duur. Die gaan nu voor meer dan 2.000 euro per stuk weg. En dan moet je weten dat deze vier ploegen zich misschien al voor de onderlinge duels voor de tweede ronde hebben geplaatst", besluit Van der Heijden in het Algemeen Dagblad.

Jelle thijs
14th June 2006, 22:47
Zegge da ze vorige week toch ene gepakt hadden die 800 kaartjes op de zwarte markt zou verkopen. 800 x 7000 ff rekenen...
...
Hij zou heeeel veel verdiend hebben!

Kevin De Roover
14th June 2006, 23:13
ik vind die bedragen toch fel overdreven hoor, oké ik kan begrijpen dat mensen erg geâsioneerd zijn door hun sport, maar 7000 € is veel geld, daar kan je vele adere dingen mee doen. Ik geef een voorbeeld met da bedrag kan je minstens 1400 limburgse vlaaien bestellen. Gegarandeerd meer plezier. :p

DorienFaes
15th June 2006, 13:20
Van zoveel geld kan je wel dromen om aan domme dingen uit te geven.
Ik begrijp echt niet dat men zo bezeten kan zijn van voetbal.
Oke ik wil ook wel weten hoe een bepaald land gescoord heeft. Maar ik draai echt niet mee in die malle molen van die gekte. Het WK is één commerciële heisa en dat staat mij gewoon niet aan. Je kan het allemaal veel beter volgen op de televisie en dan heb je er nog eens gratis commentaar bij ook.(wel niet altijd even boeiend) Maar goed, diegene die dit bedrag willen uitgeven om een balletje in een doelpunt te zien belanden, mij niet gelaten!!!! :)

Jelle thijs
15th June 2006, 13:39
[QUOTE=Kevin De Roover] Ik geef een voorbeeld met da bedrag kan je minstens 1400 limburgse vlaaien bestellen. Gegarandeerd meer plezier. :p[/QUOTE]

Inderdaad kevin limburgse vlaaien rulen!

Bij Q-music kunt ge nu ofwel 2 kaartjes voor Nederland-Argentinië winnen ofwel een flatscreen tv + dvd-recorder en een frituur (of hoe ge da noemt, fritketel dus ;) ) Ik had snel gekozen zuh, geeft mij die TV maar!

Kevin De Roover
15th June 2006, 17:32
je bedoeld een friteusse, en je hebt groot gelijk, ik zou ook direct gaan voor de tv,... Daar heb je gegarandeerd nog jaren plezier aan, aan het WK ticket heb je enkele dagen plezier en dan is het gedaan. :D

Jelle thijs
15th June 2006, 17:41
[QUOTE=Kevin De Roover]jaan het WK ticket heb je enkele dagen plezier en dan is het gedaan. :D[/QUOTE]

90 minuten + 15 minuten rust + 1uur voor de match ene drinke int stadion + 1uur na de match ene drinke int stadion
ff optellen

3uur en 3kwartier pret!