PDA

Bekijk de volledige versie : reprobatum website


Wouter
7th June 2006, 17:31
Met al de problemen rond de reprobatum site(s), dacht ik het voorstel naar voren te brengen om een webspace en domeinnaam te laten financieren door KHK. Op deze manier kan deze van jaar tot jaar doorgegeven worden aan studenten (bv informatica uitdieping), up-to-date zijn, en vooral niet op naam staan van één persoon die dan alles moet regelen en overhevelen eens hij weg is op de campus. Werkelijkheidsnabijheid voor inf uitdieping?
soit, just my 2 cents

judithgielens
7th June 2006, 17:34
Ik vind dit een zeer goed voorstel!
Dit jaar heeft het repro volgens mij gewoonweg geen site gehad. Alle aankondigingen gebeurden via mail of affiches in de school.
Ook is het altijd wel leuk om foto's van een td te kunnen bekijken.

Elke Van Loon
8th June 2006, 14:24
Vind ik ook een goed idee. Het repro heeft wel een site gehad, maar die werkt niet meer. Ik weet wel dat je de foto's van de TD's kan bekijken op de msn space van het repro. Maar dit is ook niet echt een super systeem. Ik vind het echt een goed voorstel!!! Nu de rest nog ;)

Sarah Gommers
7th July 2006, 17:27
Zeer degelijk ideetje! Zeker weten!!

De msn space van het Repro, hoe valt die trouwes te bekijken? Want ik denk dat er weer wa leuke fotootjes in de laatste Feestweek gemaakt zijn en wil wel eens een kijkje gaan nemen...

Groetekes!! :)

wim leenaerts
7th July 2006, 18:09
Ik zie nu pas dat dit in het SR-draadje staat :rolleyes:
De SR zal er volgend jaar eens naar kijken ;)
Maar een domein laten financieren door de khk vind ik precies wat overdreven.
Kan het repro niet gewoon een plaatsje krijgen op docweb ofzo?

Wouter
7th July 2006, 19:03
Op die twaalf euro per jaar gaat het toch niet aankomen zeker? Of doe nen pensenkermis ofzo ;)

Sepp
8th January 2008, 12:49
Of surf gewoon naar http://www.reprobatum.be/ en geniet van de prachtige nieuwe site :)