PDA

Bekijk de volledige versie : MaVo afschaffen of niet?


Barst
6th June 2006, 01:06
[FONT=Trebuchet MS]Het 'vak' MaVo verdwijnt volgend jaar uit het eerste jaar van de onderwijzeropleiding (ILLO). Tussen alle modulehervomingen door bleek er nl. geen plaats meer te zijn voor 'Maatschappelijke Vorming'... En ook voor het tweede jaar - waarvan de hervorming pas in 2007 een item wordt - is het lot van deze OA (onderwijsactiviteit) hoogst twijfelachtig...[/FONT]

wim leenaerts
6th June 2006, 09:01
Is het de bedoeling dat ILSO hier ook op stemt?
Zijn de vakinhouden of didactische aanpak in alle opleidingen dezelfde wat MAVO betreft?

judithgielens
6th June 2006, 17:14
In de evaluatie van de basiscompetenties die wij hebben moeten invullen op toledo als derdejaars, heb ik bij de competentie de leraar als lid van de onderwijsgemeendschap- deelnemen aan maatschappelijke debatten gezegd dat hier te weinig aandacht aan wordt besteed in de school en dat MAVO een zeer geschikte les is om over actuele onderwijsthema's een debat te houden. Zo wordt er ook meer aan deze competentie gewerkt.


goe van mij hé barst ;)

[SIZE=1]ps: ik had dit toen nog niet gelezen want ik heb die vragenlijst gisterenmiddag ingevuld![/SIZE]

wim leenaerts
7th June 2006, 22:52
Barst, hoe zit het nu eigenlijk. Geldt deze vraag nu ook voor ilso of enkel voor illo :rolleyes:
;)

Barst
7th June 2006, 22:59
[FONT=Trebuchet MS]Natuurlijk ook voor ILSO... 'Who do ya think 'll be next'?![/FONT] :eek: