PDA

Bekijk de volledige versie : examenkoorts


Jelle thijs
29th May 2006, 17:35
De examens komen er weer aan, daarmee de vraag: Denken jullie te slagen dit jaar?

wim leenaerts
29th May 2006, 18:15
Een positieve instelling kan je al héél ver brengen, vandaar dat ik zeker en vast ga slagen :D

kristofdebruyn
29th May 2006, 23:36
Tuurlijk zal ik slagen voor mijn examens :) . Als je nu al gaat zeggen dat het niet lukt, zal het zeker niet lukken. Ik ga dus met vertrouwen de examens in en heb geen angst.

Britt Schellens
30th May 2006, 12:30
:) Wat een positieve ingesteldheid hier ! Des te beter natuurlijk. Ik hoop toch op enkele mirakels voor bepaalde vakken!

judithgielens
30th May 2006, 22:08
Ik zou het begot niet weten!
Wegens de modulaire werking in 3ILLO heb ik mijn examens door het jaar gewoon altijd afgelegd. Er werd ons verzekerd dat de punten op toledo zouden komen te staan maar wegens problemen met heel dat systeem weet ik nog steeds niet hoever ik met sommige modules sta van punten.
Ik hoop dat ik er gewoon door zal zijn, maar er is natuurlijk ook nog altijd dat POP(Persoonlijk OntwikkelingsPlan) he :( :mad:

Barst
30th May 2006, 22:14
[FONT=Trebuchet MS]Met dit ronduit schitterend blokweer zijn mijn verwachtingen uitermate hoog gespannen... De een tripel na d'ander voor RZL![/FONT] :D

wim leenaerts
30th May 2006, 22:18
[QUOTE=Barst]De een tripel na d'ander voor RZL! :D[/QUOTE]
Laat dat nu net het enige examen zijn waar ik 'schrik' voor heb...
En dan is het nog boekenfestijn in A'pen ook het weekend ervoor :rolleyes:
Blokweer?
Geef mij maar een zonnetje, van dit weer word ik echt niet opgewekt...

Jelle thijs
31st May 2006, 11:31
[QUOTE=Barst][FONT=Trebuchet MS] De een tripel na d'ander voor RZL![/FONT] :D[/QUOTE]

Tripel? Nog nooit van deze uitspraak gehoord :confused: :confused: :confused:

judithgielens
31st May 2006, 13:13
[QUOTE=Jelle thijs]Tripel? Nog nooit van deze uitspraak gehoord :confused: :confused: :confused:[/QUOTE]


Volgens mij is da zo'n zwaar bier, den barst drinkt er daar nogal veel van :p
(weer ff het slimme blonTje uitgehangen se :D )

Kevin De Roover
1st June 2006, 23:38
Ik heb wel een goed oog in de komende examens, ik moet al geen buizen of tekorten ophalen dus dat valt al mee. Er zijn wel een paar examens waar ik schrik voor heb (RZL,Aardrijkskunde). En om het met de woorden van de anderen te zeggen, een positieve ingesteldheid doet veel.