PDA

Bekijk de volledige versie : Moordenaars Joe geïdentificeerd - een arrestatie


Barst
24th April 2006, 23:36
Moordenaars Joe geïdentificeerd - een arrestatie


De daders van de moord op tiener Joe Van Holsbeeck, die op 12 april in het Centraal Station van Brussel gedood werd omdat hij zijn mp3-speler niet wilde afgeven, zouden geïdentificeerd zijn. Een van hen is opgepakt. Dat meldt de RTBF in haar avondjournaal.


Het zou gaan om twee Polen. Een van de twee, een 16-jarige, werd opgepakt en verhoord. Een officiële bevestiging is er nog niet. De twee zouden geïdentificeerd zijn aan de hand van nieuwe beelden uit het metrostation "Beurs", die dinsdag op televisie zouden uitgezonden worden. Schooldirecteurs kregen de beelden maandag reeds te zien en een van hen zou de twee herkend hebben.


Snelnieuws DS, 24-04-2006 (LOR) BELGA

Anke_Fleerakkers
24th April 2006, 23:41
Ik hoop dat de twee de straf krijgen waarvan men denkt dat ze geschikt is. Iemand vermoorden omdat hij zijn mp3-speler niet wil afgeven gaat enorm ver vind ik. Waar trekken we de grens met wat kan en wat niet?

bram willems
25th April 2006, 10:07
Ik stel mij toch serieuze vragen bij de berichtgeving vanuit de media: Het zou zeker gaan om 2 Noord-Afrikaanse jongeren. Hierop direct ingepikt door Het Vlaams Blok: We zullen ze wel eens terugsturen naar hun gevangenissen ze zullen wel weten wat het is....
Heeft deze berichtgeving niet bijgedragen tot het feit dat men de jongeren niet zo snel heeft gevonden? Mensen waren namelijk "op zoek" naar Noord-Afrikaanse jongeren...
Maar al bij al positief dat ze er nu al minstens 1 vn hebben opgepakt, toch vond ik het lang duren...