Inloggen

Bekijk de volledige versie : Controleren kranten hun online berichtgeving niet meer?

Kenny
20th April 2006, 21:36
Er viel me net iets op toen ik het nieuwsbericht over 'Homoadoptie nipt goedgekeurd in Senaat' las. Dit is het artikel uit De Morgen:

[quote=De Morgen]Homoadoptie nipt goedgekeurd in Senaat

De Senaat heeft donderdagavond met 34 stemmen voor, 33 tegen en bij 2 onthoudingen het wetsontwerp dat adoptie openstelt voor koppels van hetzelfde geslacht, goedgekeurd.

Het cruciale amendement van MR werd verworpen bij staking van stemmen: 34 stemmen voor, 34 stemmen tegen en 1 onthouding van Annemie Van de Casteele (VLD). (dwm) (Belga 19:48)[/quote]

En hier dat van De Standaard:

[Quote=De Standaard]Homoadoptie nipt goedgekeurd in Senaat

BRUSSEL - De Senaat heeft vanavond met34 stemmen tegen 33 bij 2 onthoudingen het wetsontwerp dat adoptie openstelt voor koppels van hetzelfde geslacht goedgekeurd.
Het curciale amendement van MR werd verworpen bij staking van stemmen: 34 stemmen voor, 34 stemmen tegen en 1 onthouding van Annemie Van de Casteele (VLD).[/quote]

Het bericht komt van nieuwsagentschap Belga maar nu dacht ik toch wel dat niet alles zomaar klakkeloos werd gekopieerd. Hebben die (kwaliteits- :D)kranten geen editors die artikels lezen voor ze ze overnemen?

Wouter
20th April 2006, 21:44
http://www.vrtnieuws.net/nieuwsnet_master/versie2/nieuws/details/060420holebiadoptie/N_060420_senaatAdoptie1M_v.jpg

:D