PDA

Bekijk de volledige versie : Problemen met Toledo en edumail


Roel
1st December 2004, 21:04
ik probeer al de hele tijd in te loggen op toledo maar dat gaat niet. Ik probeer ook op edumail in te loggen en ineens zonder iets te doen krijg ik de melding "u account werd geblokkeerd"
Vroeger met Blackboard heb ik nooit een probleem ondervonden..
Heeft hier nog iemand problemen mee?

Barst
1st December 2004, 21:22
Je bent niet de enige... Op Lunamail (op de KHK-servers) krijg ik deze foutmelding:
The page might be temporarily unavailable.

Dus inderdaad :mad:

Davy V.H.
1st December 2004, 21:25
Nou ja... kan altijd gebeuren he. Misschien korte reset van alles? Maar dan zouden ze toch moeten verwittigen he. Of zit er weer een mot (bug) tussen het systeem? :D

Roel
1st December 2004, 21:38
Maarja, ineens mijn edumail geblokkeerd.. da vinnek erg straffe dinge!

Davy V.H.
1st December 2004, 21:46
Ja idd... bij mij ook deze melding na checken van alles...

Aanmelding mislukt. Waarschijnlijk heeft u uw gebruikersnaam of wachtwoord verkeerd ingevoerd

Roel
1st December 2004, 22:03
oef, toch nog mense met probleme(klinkt cru)

Kenny
1st December 2004, 22:04
Hetzelfde hier... <zucht>

judithgielens
1st December 2004, 23:03
Me to.
Allemaal schoon en wel he, ALS HET WERKT!!!

Davy V.H.
2nd December 2004, 01:30
Ik kan intussen nog altijd niet op edumail. Pfff... Wel frustrerend als je echt wacht op een mail van iemand :mad:

Barst
2nd December 2004, 01:43
Hetzelfde gevoel: eerst iedereen verplichten om te switchen naar edumail (studenten) en Luna (docenten). En vervolgens heel de zaak een ganse avond plat zonder verwittiging... En dan durven ze de docenten nog instrueren dat ze geen mail meer zouden mogen open doen van studenten als het niet via edumail is verzonden... Santé!

'Chance' dat wij hier nog een 'open' forum hebben! (met dank aan Wouter)...

Davy V.H.
2nd December 2004, 01:47
By the way... wat bewegende plaatjes op deze site en alles lijkt ineens interactiever he... (al kijkend naar mijn avatar en onderschrift) :D

Barst
2nd December 2004, 01:53
En dan te weten dat dat kwijlend vrouwmens ons actuascherm de komende weken 'vollen bak' zal teisteren, gezien de hoge postfrequenties die ons "voornaam" - afgezien van zijn uitschuiver deze namiddag naar VTM - forumlid inmiddels kan voorleggen... :p

U zal begrijpen dat ik mij ver wil houden van dergelijke 'heidense plaatjes'... Geef mij maar terug de paus! (maar de examens zijn maar in januari) :( :D

Davy V.H.
2nd December 2004, 02:04
[QUOTE=Barst]En dan te weten dat dat kwijlend vrouwmens ons actuascherm de komende weken 'vollen bak' zal teisteren, gezien de hoge postfrequenties die ons "voornaam" - afgezien van zijn uitschuiver deze namiddag naar VTM - forumlid inmiddels kan voorleggen... :p

U zal begrijpen dat ik mij ver wil houden van dergelijke 'heidense plaatjes'... Geef mij maar terug de paus! (maar de examens zijn maar in januari) :( :D [/QUOTE]


haha goed goed... ik zal iets meer godsdienstelijk zoeken voor die plek... was maar om te testen eigenlijk... :D