PDA

Bekijk de volledige versie : Biertip...


Barst
1st December 2004, 02:44
Oxfam blond en bruin, 2 nieuwe bieren van Huyghe


Oxfam ontwikkelde i.s.m. brouwerij Huyghe uit Melle een nieuw blond en bruin bier van hoge gisting, voor verkoop in zijn 300 winkels. De ingrediënten van dit bier komen uiteraard uit de ontwikkelingslanden, zoals Costa Rica, Bolivia en India. Bierpassie proefde deze bieren op Horeca Expo van afgelopen week, en was aangenaam verrast: uiteraard proef je de huisgist van Huyghe (Delirium Tremens), maar de bieren zijn helemaal niet zoet en hebben een pittig en fruitig karakter. Ze hebben 7,5 graden alcohol en zijn ook vergist op de fles. Zo kan je nu eindelijk bier drinken voor een zacht prijsje èn voor het goede doel. :D

VOOR SLECHTE VERSTAANDERS: TE KOOP BIJ WERELDWINKEL!

Davy V.H.
1st December 2004, 02:47
[QUOTE=Barst]Oxfam blond en bruin, 2 nieuwe bieren van Huyghe


Oxfam ontwikkelde i.s.m. brouwerij Huyghe uit Melle een nieuw blond en bruin bier van hoge gisting, voor verkoop in zijn 300 winkels. De ingrediënten van dit bier komen uiteraard uit de ontwikkelingslanden, zoals Costa Rica, Bolivia en India. Bierpassie proefde deze bieren op Horeca Expo van afgelopen week, en was aangenaam verrast: uiteraard proef je de huisgist van Huyghe (Delirium Tremens), maar de bieren zijn helemaal niet zoet en hebben een pittig en fruitig karakter. Ze hebben 7,5 graden alcohol en zijn ook vergist op de fles. Zo kan je nu eindelijk bier drinken voor een zacht prijsje èn voor het goede doel. :D

VOOR SLECHTE VERSTAANDERS: TE KOOP BIJ WERELDWINKEL![/QUOTE]

7,5 °? Niet mis... het prijsje zal wel iets harder zijn dan andere bieren zeker? Maar ik ben altijd bereid om eens te proeven. Idee voor volgende vergadering? :D

Pieterjan
1st December 2004, 09:02
Zelf reken ik Delirium Tremens tot één van mijn favoriete bieren, daarom ga ik zeker eens een kratje inkopen in de wereldwinkel! De prijs zal sowieso wel een beetje meer zijn, maar dat wil ik gerust betalen voor een goed biertje en een "eerlijk" product!