PDA

Bekijk de volledige versie : Verslag vergadering van 30/11


Davy V.H.
30th November 2004, 17:39
Hey,

Nog eens bedankt aan diegene die vandaag aanwezig waren op de vergadering. Nu kunnen we al eens een gezicht plakken op de namen. Om jullie de teleurstelling te besparen had ik mijn foto al op voorhand op het forum gezet he. :p

Maar goed, even kort op een rij zetten misschien...

Barst kan jij als secretaris eens het verslag 'replyen' in dit topic. Dan weten we wat ons te wachten staat.
Marie, jij had blijkbaar al enkele concrete ideeën om uit te werken voor die poster actie? Kan je die misschien al een aan ons meedelen zodat je misschien hulp kan krijgen van ons?
Ik zorg zeker dat in het volgende LOVerke een mooi artikel komt van het forum. Hiermee ook de vraag voor een interview met Barst misschien? Hoe de site tot stand gekomen is? Het belang ervan? We spreken nog wel af ;)

De rest volgt wel als Barst ons het verslag meedeelt.

En Barst nog eens bedankt voor dat bakje koffie en krachtvoer. [SIZE=1]En allemaal gratis hehe... [/SIZE]

Tot nog eens in de gang of zo he ;)

Davy V.H.
30th November 2004, 17:41
Haja, is dit toeval of begint de vergadering al vruchten af te werpen????

Actieve gebruikers????
Het record staat op 24, dat werd Vandaag gevestigd om 17:27.

SuperJef
30th November 2004, 17:48
Yup , allereerst bedankt voor de koffie enzo.. Ik denk dat we met deze vergadering toch wel wat hebben bereikt. Ik hoop zeker dat er concrete dingen kunnen worden uitgewerkt zoals die posters en dergelijke.. Als er iemand ideeën heeft voor de posters denk ik dat het gemakkelijk is van dit hier te posten dan kunnen we allemaal samen eens brainstormen..

Ook misschien het idee van die tshirten vond ik wel een goed initiatief. Alleen is dan de vraag hoe dit te financieren. Maar ik ben zeker dat Barst nog veel meer concrete ideeën heeft dus ik wacht vol spanning af op zijn post. :cool:

Ik vond het natuurlijk ook leuk van jullie allemaal eens "in het echt" ontmoet te hebben.. Ik heb precies wel een beetje schrik gekregen van die beer van een davy ;)

GReEtz :D

judithgielens
30th November 2004, 17:51
Misschien ook eens een mailtje naar de mensen van kleuter sturen: dat we op het discussieforum een discussie houden over frans in de kleuterklas, maar dat we ook wel eens graag de mening zouden hebben van kleuterleidsters: is dit haalbaar of niet?
(als ik het niet vergeet)wil ik dit gerust wel eens doen. Ik heb op kot de mensen al wat aangespoord, maar ik denk dat het voor hen ook toffer is als ze zich daar inees met een 10-tal op kunnen storten ipv die 2 mensen voorlopig bij mij op kot?

Davy V.H.
30th November 2004, 18:02
[QUOTE=SuperJef]Ik heb precies wel een beetje schrik gekregen van die beer van een davy ;) [/QUOTE]

Lol... en terecht he... :D ;)

yannick.staelens
30th November 2004, 18:08
Beer van een Davy??? die heb ik precies gemist :rolleyes: ;)

Davy V.H.
30th November 2004, 23:20
Haha... die Registreer knop op de indexpagina is wel grappig... ik mis nog ne neon pijl :D

Kenny
1st December 2004, 01:20
Inderdaad, als er nog eens moet vergaderd worden, laat gerust iets weten. Ik ben altijd bereid om te helpen, zelfs als dat betekent een t-shirt dragen van actualiteit.org op de volgende TD. :)

Complimenten aan Wouter trouwens, voor de nieuwe lay-out, en dan vooral die gepersonaliseerde beginpage, die veel handiger is dan de vorige. Die 'View New Posts' functie is al zeker de moeite, u kan van mij nu _nog_ meer posts verwachten dan vroeger. :D

Totaal aantal posts: 105 (1.69 posts per dag) <-- voor Nieuwjaar moeten er dat 1.80 worden ;-)

Davy V.H.
1st December 2004, 01:51
[QUOTE=Kenny]

Totaal aantal posts: 105 (1.69 posts per dag) <-- voor Nieuwjaar moeten er dat 1.80 worden ;-)[/QUOTE]


Eerst wat meer spek eten... :D

Totaal aantal posts: 323 (2.58 posts per dag)

Barst
1st December 2004, 02:01
Beste actor(g)en,

Vond de bijeenkomst van vanmiddag echt wel geslaagd, en heb van mijn directe 'partner-in-crime', Wouter, al een boodschap in dezelfde zin ontvangen.

Veel meer dan de output viel mij de ongedwongen sfeer en het enthousiasme op. In combinatie dan nog met deelnemers waarvan je weet dat je eigen overtuigingen er niet zelden diametraal tegenover staan: prachtig!

Ik vind deze zaak zeker voor herhaling vatbaar in het voorjaar, en ik zal er dan zeker op toezien dat we wat meer tijd ter onzer beschikking hebben... bij voorkeur ergens 's avonds in Vorselaar op café (of 'gesponsorde kotfuif' van Marie & Wouter?)!

Zoals Davy al opmerkte voor vandaag (eigenlijk al gisteren): 58 geregistreerde bezoekers: schitterend! En eigenlijk ben ik er van overtuigd dat de mondelinge reclame uiteindelijk nog de beste is, al blijft het idee van een T-shirt mij zeker niet ongenegen zodat het, zoals Kenny voorstelt, door de 'actor(g)en' van vandaag kan gedragen worden op een van de fuiven (ontwerpsuggesties welkom!).

Meest dringende opdracht lijkt (voor mij althans): ILKO erbij! Zoek u dus allemaal een nieuw - desnoods tijdelijk :D - ILKO lief, en... Ik zal zeker contact opnemen met de betrokken MaVo-docenten aldaar om met het nodige enthousiasme de site 'uit te dragen'. Maar ook voor de andere jaren en opleidingen (ILLO!) is er allesbehalve sprake van 'rusten op onze lauweren'...

Wellicht zijn affiches en het "Loverke" al een goede start, en als het aan mij ligt, ligt er wel degelijk een hotdogcampagne in het verschiet: maar dan wel een alternatieve, waarbij nieuwbakken geregistreerden die kort tevoren 'gemotiveerd' zijn, een gratis vers gebakken hotdog krijgen (lijkt me ook iets voor het voorjaar).

Willen jullie allemaal samen met mij ook nog eens nadenken over een betere organisatie van de Forumbladzijde? Ik geef toe dat ik deze zaak begin juni vrij amateuristisch en 'ad hoc' heb opgezet... Ik zou alleszins terug willen naar een helder overzicht dat op één scherm past en dat ook qua gebruiksvriendelijkheid een toonbeeld is...


Voor de inspanningen maar vooral voor het enthousiasme,

DANK!!

Barst

Davy V.H.
1st December 2004, 02:12
Spijtig dat ik zo vaak het voorjaar hier lees. In mijn geval dan want dan ben ik nooit meer aanwezig in de school :( . MAAR ! :eek: Zo ontdek je weer dat ik dit forum kan gebruiken om met jullie in contact te blijven. En moesten er acties in het komende jaar ondernomen worden dat er altijd tijd kan vrijgemaakt worden natuurlijk. Zelf nadat alle punten voor RZL dit jaar zullen verdient zijn... haha :p :D

Zet mij zeker al niet achter de hotdagkraam want dat komt nooit goed. :p

Het LOVerke komt zeker in orde en Barst ik ga samen met andere reporter-LOVers (klinkt goed he ;) ) al eens nadenken wat we gaan doen. Je mag intussen al eens nadenken want we gaan een 'geleid' interview van Barst doen natuurlijk ook he. Enkel kan natuurlijk wel besproken worden welke vragen het beste zouden zijn om iedereen aan te spreken om het artikel te lezen. EN natuurlijk het belangrijkste, om op actu eens hun ding te komen doen.

Die T-shirts... hmmm... kom binnen 30 minuten eens terug kijken. Ik ga eens iets proberen (van design dan). Hopelijk lukt het... ;)

Barst
1st December 2004, 02:16
Dertig minuten... kan nog net: moet morgen vier blokken les geven (gelukkig al allemaal voorbereid)... Al iets opgevangen van mijn mail aan jou van eerder deze avond? (Indien niet, is ondertussen wellicht al te laat :( )

Davy V.H.
1st December 2004, 02:22
Mail heb ik ontvangen... heb ook terug gemaild. Niet ontvangen? Ik have spread the word... don't wurry...

Maar goed... snel dan...

Let niet op de kwaliteit. Is snel snel... is mar om enkele ideeën te hebben he... :D

Ik moet morgen ook rond 10u op school zijn :rolleyes:

Barst
1st December 2004, 02:24
Tiens, op welk adres...? Blijkbaar gemist :(
Ontwerp veelbelovend (doet mij denken aan 'ruggesteun'...)
Heb jij morgen niet je 'moment of fame'. Allez, vooruit, naar uw bed! ;)

Davy V.H.
1st December 2004, 02:28
Gewoon reply gedaan... nou ja... Ik blijf morgen tot een uur of 4. Lang genoeg? ;)


En wat denk je tot nu toe van ons uniform??? :D

Davy V.H.
1st December 2004, 02:31
[QUOTE=Barst]Tiens, op welk adres...? Blijkbaar gemist :(
Ontwerp veelbelovend (doet mij denken aan 'ruggesteun'...)
Heb jij morgen niet je 'moment of fame'. Allez, vooruit, naar uw bed! ;)[/QUOTE]

Morgen preselecties maar hoor... ben eigenlijk wel benieuwd. Ik moest me niet speciaal voorbereiden hadden ze gezegd. Het feit dat ik zelden in zo een puzzelboekje (kruiswoordraadsel) duik zou misschien wel eens een nadeel kunnen zijn. :D Nou ja meedoen is belangrijker dan ... blablabla

Het is gewoon fun moest ik tot op TV geraken. Ook al bij zo een marginaal TV-programma. Tegen dan wil ik wel mijn accessoires van actualiteit.org om aan te trekken he (lol, stel je voor ;) )

Nou ja... slaap wel... signing off...

:o

PETJE IS SPECIAAL VOOR SUPERJEF BY THE WAY !!! :D

judithgielens
1st December 2004, 09:28
[QUOTE=Davy V.H.]

Zet mij zeker al niet achter de hotdagkraam want dat komt nooit goed. :p
[/QUOTE]


Kwil da wel doen!
no problem! (ik eet da toch ni ;))
t-shirts dragen: ook no prob! als we allemaal zelf ne witte t-shirt of een ander kleurke kunne meebrengen, resten dan alleen nog de print die moet betaald worden, en iedereen heeft dan ook een t-shirt da zeker past he (genne M of L voor de vrouwen (of ne S?) en ne Xl-XXL? :p voor de mannnen he

SuperJef
1st December 2004, 10:22
Danku davy, echt danku :cool:

katleen
1st December 2004, 12:07
hot dog kraam wil ik gerust mee doen, t-shirt dragen op td enzo is geen probleem (dan moet ik geen uur voor de kleerkast mijn eigen staan druk maken)!!

ps: ik vond het gisteren heel gezellig en zeker voor herhaling vatbaar. En nog is bedankt voor de koffie enzo!!

Barst
2nd December 2004, 02:47
Vandaag reactie gekregen van de docent MaVo voor 2/3ILKO over ons Forum, en zeer enthousiast...
Hopelijk slaat haar enthousiasme over op de studenten van ILKO (waarvan ik overigens op mijn vragenforum meer en meer vragen binnen begin te krijgen) :)
Nu nog de studenten van 1ILKO én - niet te vergeten - een pak meer druk op de studenten van 3ILLO/ILSO (Marie?/Davy?) ;)