PDA

Bekijk de volledige versie : Stom vraagje...


Barst
27th November 2004, 17:03
Geachte Forumgenoten,

Ik ben op zoek naar lege CD-doosjes... Weet iemand waar ik dat kan vinden? Ben al gaan zoeken in de Blokker, in de Casa, het Kruidvat en Zeeman, edoch allemaal niks (was in sommige wel ooit binnen geweest, maar nu niet meer).

Weten jullie raad?

Thnx,

Barst

katleen
27th November 2004, 19:16
In de mediamarkt en de fnac ;)

EllekeSmits
27th November 2004, 19:59
[FONT=Comic Sans MS]Ben juist terug van het shopping en heb er in de fnac zien liggen! Dus Katleen heeft gelijk ;) [/FONT]

judithgielens
27th November 2004, 20:21
ik denk dat je ze het goedkoopste kan vinden in de makro, daar hebben ze toch heel veel, dus ik denk wel dat ze dat daar ook hebben, en als je er heel veel nodig hebt, zal dat wel goedkoper uitkomen dan fnac.

Barst
27th November 2004, 20:23
TNXS, FLKS! (Waar een forum allemaal al niet goed voor is...) :)

EllekeSmits
27th November 2004, 20:51
[FONT=Comic Sans MS]Graag gedaan! ;) [/FONT]

Kenny
28th November 2004, 23:46
Te laat waarschijnlijk, maar als iemand lege cd-hoesjes nodig heeft, vraag ze aan mij. Ik heb er thuis nog wel enkele honderden liggen waar ik niks mee ben. Wel een week wachttijd, want ik zit door de week hier in Vorselaar.

Voor diegenen die per sé willen weten hoe ik er aan kom... jeugdzonden. :D

katleen
30th November 2004, 14:27
En welk zacht prijsje staat daar tegenover? :p
Ik ben zeker geïnteresseerd!

Pieterjan
30th November 2004, 17:12
Heb er zelf ook nog wel een stuk of twintig dunne of dikke hoesjes liggen die voor mezelf van geen enkel nut meer zijn. Dus Barst, wanneer je er nog nodig hebt, mag je het altijd zeggen en dan zal ik ze één der dagen meenemen naar school.

yannick.staelens
30th November 2004, 18:12
In de makro staat er een heel rij vol met lege cd-hoesjes... Aan de goedkoopste prijs denk ik ook nog :) Mss te laat maar ik zeg het maar