PDA

Bekijk de volledige versie : Nieuwste post eerst i.p.v. laatst?


Barst
24th November 2004, 21:28
Voor wie het nog niet moest weten:

De vorige versie van VBulletin die inmiddels - node - vervangen is door een nieuwere omwille van hackersgevaar, gaf het nieuwste bericht helemaal bovenaan... De huidige versie heeft de zaak blijkbaar omgedraaid en zet de nieuwe posts helemaal onderaan wat de gebruiksvriendelijkheid niet echt ten goede is gekomen. Je kan dit echter individueel wijzigen door rechts bovenaan op "Gebruiker CP" te klikken, vervolgens links te kiezen voor "Wijzig Opties", dan in het derde blok te opteren voor "Opties voor Onderwerpweergave" en de "Onderwerp Weergave Modus" in te stellen op "Lineair - nieuwste eerst" (in plaats van oudste eerst).

Davy V.H.
24th November 2004, 21:53
Mja, de meeste sites hebben wel het systeem van oudste eerst. Op deze site heb ik het echter weer omgedraait omdat vaak de onderwerpen beginnen met een tekst en ik die maar 1 keer lees natuurlijk. Als je dan steeds moet scrollen om na de laatste nieuwe post te gaan kijken, kan het nogal lang duren soms. Meestal dus omdat de eerste posts vaak vrij lang kunnen zijn.

Nadien ben je natuurlijk enkel geinteresseerd in de nieuwste posts dus vote ik voor 'nieuwste eerst'!

Mvg,

Davy