PDA

Bekijk de volledige versie : Gruwelhuizen van Andras Pandy te koop


judithgielens
12th November 2004, 11:28
Gruwelhuizen van Andras Pandy te koop
Drie huizen die Andras Pandy in de buurt van het Brussels Klein Kasteeltje bezit en al jaren staan te verkommeren, worden verkocht. Dat heeft het parket-generaal beslist. De opbrengst moet dienen om de gerechtskosten (ruim 400.000 euro) te helpen betalen. Pandy werd twee jaar geleden veroordeeld tot levenslange opsluiting voor de moord op zes familieleden.
HLN 12/11/04



Wat is dit nu weer???
Mij lijkt het gewoon pure marketing maken van een gruwelmoordzaak!!!
Binnenkort verkopen ze nog de bestelwagen van dutroux, de rolstoel van nihoul, allemaal per opbod voor de trouwe verzamelaars!
En wie wil er nu in zo'n huis leven?? Dat bewijst toch nog maar eens dat er in België zieke zielen wonen hoor!!!

Langs de andere kant vind ik het wel weer positief dat de gerechtskosten zo worden opgelost en niet op de kap van de gewone werkende mens die meer belastingen zou moeten gaan betalen dan.

Davy V.H.
12th November 2004, 15:28
Ja lol... ze moeten die huizen wel verkopen he. Anders blijft dat maar verkrotten. Dus ik begrijp dat maar al te goed. En als die opbrengst dan gebruikt word om allerlei zaken op te lossen die die man heeft misdaan. Waarom niet dan he.

Maar idd de vraag is... wie wil er in zo een huis wonen. Of op een nieuwbouw nadien als ze het huis afbreken. Net zoals wonen op een oud Indianenkerkhof. Dat is zo ook een legende dat niemand graag in zijn kelder heeft. :D

Ik denk niet dat ze veel bieders zullen hebben. Bij gevolg ook niet zo een grote opbrengst he...:rolleyes:

judithgielens
12th November 2004, 16:01
tenzij natuurlijk de "freaks" die hierop kicken!

Kenny
14th November 2004, 12:26
Ik denk dat je hier vooral niet te veel achter moet zoeken. Dat vastgoed staat daar te staan en moet opbrengen. Nogal logisch... het laten verkrotten heeft ook geen zin.

En ik denk echt niet dat je hier van 'marketing' kan spreken aangezien er geen kleurige bordjes op de oprit staan met het opschrift dat Andras Pandy daar gewoond heeft.

Davy V.H.
14th November 2004, 14:19
Originally posted by Kenny
Ik denk dat je hier vooral niet te veel achter moet zoeken. Dat vastgoed staat daar te staan en moet opbrengen. Nogal logisch... het laten verkrotten heeft ook geen zin.

En ik denk echt niet dat je hier van 'marketing' kan spreken aangezien er geen kleurige bordjes op de oprit staan met het opschrift dat Andras Pandy daar gewoond heeft.


Daar heb je dan weer buren voor die het verhaal wel graag willen vertellen als je eens op prospectie komt... :)

Barst
14th November 2004, 14:40
Voor mensen die geen last hebben van bijgeloof of die niet al te veel hebben 'opgestoken' van ghoststories gaat het gewoon om behuizing die mogelijkerwijs minder duur is dan al de rest...

(wil dit nu zeggen dat ik het eens ben met Kenny???? ;) )

judithgielens
14th November 2004, 14:48
Originally posted by Kenny
En ik denk echt niet dat je hier van 'marketing' kan spreken aangezien er geen kleurige bordjes op de oprit staan met het opschrift dat Andras Pandy daar gewoond heeft.

Mja, in mijn eerste reactie noemde ik het zowat marketing, omdat in de krant staat dat het de huizen van Andras Pandy zijn.
Voor enkele mensen is die naam alleen al een aanstoot om dat huis te kopen(voor anderen natuurlijk een afkeer)
kweet nu niet of zo'n mensen bestaat maar vanalles heb je wel verzamelaars. Voor een verzamelaar van gruwelmoorden ofzo, is dit wel een pronkstuk natuurlijk! hoe verkrot en hoe rot het huis ook mag zijn

Kenny
14th November 2004, 15:38
Originally posted by Barst
(wil dit nu zeggen dat ik het eens ben met Kenny???? ;) )

Mmmm, het einde der tijden moet dan wel heel nabij zijn. (http://news.bbc.co.uk/olmedia/400000/images/_401777_dondavisasteroid300.jpg)

SuperJef
15th November 2004, 20:36
Ik vind het een goede manier om een deel van de gerechtskosten te betalen.. Ik denk ook dat sommige mensen de geschiedenis er graag bijnemen in ruil voor een warm plaatsje om te slapen vermits iedereen niet de kans/middelen heeft om een fatsoenlijk onderdak boven zijn hoofd te hebben..

yannick.staelens
17th November 2004, 14:12
Waarom marketing?? ik begrijp wel hoe je daarop komt.. maar moeten ze die huizen dan gewoon laten verkommeren omdat dat toevallig huizen zijn geweest van Andras Pandy?? Volgens mij heeft dat gewoon NX te maken met marketing maar gewoon een oplossing voor de huizen en een oplossing voor de onkosten van het gerechtelijk onderzoek toen!!

judithgielens
17th November 2004, 14:45
Originally posted by yannick.staelens
Waarom marketing?? ik begrijp wel hoe je daarop komt.. maar moeten ze die huizen dan gewoon laten verkommeren omdat dat toevallig huizen zijn geweest van Andras Pandy??

lees ook eens de vorige posts :p een paar posten terug naar beneden heb ik mij hier al in verbeterd!

Originally posted by judithgielens (3posts hieronder)
Mja, in mijn eerste reactie noemde ik het zowat marketing, omdat in de krant staat dat het de huizen van Andras Pandy zijn.


Het was mijn eerste gedacht, na enkele mensen hun mening hierover, heb ik die mening al herzien!

yannick.staelens
17th November 2004, 18:12
hehe:p sorry... had ni veel tijd aangezien gij mij van de pc af wou:D :D Heb dus maar gewoon geantwoord op uw eerste vraag...;)