PDA

Bekijk de volledige versie : Twintiger sterft bij steekpartij


I*te.VanHerreweghe
27th October 2013, 12:30
In de buurt van het Sportpaleis in Antwerpen is zaterdagavond kort na middernacht een 21-jarige jongeman om het leven gekomen bij een steekpartij. Er is een verdachte opgepakt. Het is de tweede dodelijke steekpartij in de stad in enkele weken tijd.

De jongeman geraakte aan de Schijnpoortweg betrokken in een gevecht met een andere man. Daarbij kreeg hij messteken in de hals, borststreek en onderbuik. Het slachtoffer kon na de feiten naar een nabijgelegen tankstation vluchten, maar zakte daar levenloos in elkaar. De hulpdiensten probeerden de jongeman nog te reanimeren, maar alle hulp kwam te laat.

In de loop van de nacht werd een 29-jarige man uit het Antwerpse gearresteerd. Het gaat om een familielid van de ex-vriendin van het slachtoffer en de man heeft de feiten bekend. Parket, onderzoeksrechter en politie stapten zondagochtend alvast de plaats van het incident af om de nodige vaststellingen te maken.

De verdachte zal worden voorgeleid voor de onderzoeksrechter op verdenking van moord

Bron :http://www.standaard.be/cnt/dmf20131027_002

Mijn mening: Ik vind het een schande dat dit soort dingen gebeuren! Een familielid van de ex-vriendin van de man steekt hem neer. De situatie waarin familieleden wraak nemen op ex-vriend van komt wel vaker voor. Dit zou niet mogen gebeuren. Als twee mensen uit elkaar gaan, dan is dat omdat het niet meer ging. Ik vind niet dat er daarom met een mes gezwaaid moet worden. Ik vind het artikel beperkt qua informatie. Er staan bijvoorbeeld geen details in over de aanleiding van het voorval.