PDA

Bekijk de volledige versie : Tiener doodgestoken bij caféruzie


b*itt.g
6th October 2013, 11:45
03:09 (zondag 6 - 10 - 2013) Antwerpen (2000) Een 18-jarige jongen heeft in de nacht van zaterdag op zondag het leven gelaten bij een steekincident op het terras van café De Oude Vaart op de Oude Vaartplaats in Antwerpen.

Een klant van het café die er luidens enkele getuigen zaterdagavond al amok had gemaakt en toen de deur was gewezen, keerde omstreeks middernacht terug naar de zaak. Toen bleek dat hij toch niet meer binnen zou mogen, reageerde de man zich af op enkele jongeren die in het café waren samengekomen voor een verjaardagsfeestje. Die wilden hem overtuigen om rustig naar huis te keren.

De man trok een mes en haalde ermee uit naar de 18-jarige jongen, die toevallig net voor hem stond. Die zeeg onmiddellijk zwaargewond in elkaar. Een toegesneld MUG-team trachtte het jonge slachtoffer nog 45 minuten lang tevergeefs te reanimeren.

De messentrekker kon door vrienden van het slachtoffer worden ontwapend en in bedwang gehouden tot de komst van de politie.

Bron: http://www.gva.be/regio-antwerpen-stad/antwerpen/tiener-doodgestoken-bij-antwerpse-caferuzie.aspx

Mening:
Dit is een vreselijke gebeurtenis. Iemand onschuldig neersteken, iemand die alleen maar deed om goed te doen. Het is jammer dat er zo'n mensen bestaan. Heeft hij dit gedaan omdat hij dronken was? Of echt uit besef? Ik weet het niet, maar wat ik wel weet is dat dit niet door de beugel kan en ik hoop dat hij een gepaste straf krijgt!
Tegenwoordig komt het meer en meer voor dat er gevochten wordt op café of op een fuif. Is dit allemaal wel nodig? Is dat de nieuwe mode? Goed bezig, België.