PDA

Bekijk de volledige versie : Russian parents against Elton John performance

z*hra.ozden
30th September 2013, 17:11
Een oudervereniging in Rusland heeft president Putin in een brief gevraagd om het optreden van Elton John voorzien op 6 en 7 december in Moskou te annuleren. Volgens de vereniging zou Elton John, met steun van de lokale "sodomieten" propaganda maken in het voordeel van homoseksualiteit.
De propaganda zou indruisen tegen de huidige wetgeving die de jeugd zou moeten beschermen tegen homoseksualiteit.

Commentaar:
Uiteraard heb ik respect voor elk individu die een uitgesproken mening, positief of negatief, heeft over homoseksualiteit.
Wat echter niet kan is dat men als staat een mening als staatsvisie hanteert, nogmaals zowel positief als negatief. Dit om elke vorm van neutraliteit te behouden als staat en geen enkele burger te benadelen of bevoordelen.
Ik ben zelf nooit naar een concert of optreden van Elthon John geweest, maar u gaat mij niet kunnen wijsmaken dat die daar eventjes obscene praatjes gaat houden over zijn homoseksualiteit. Dat denk ik echt niet. Die man wordt geliefd en betaald voor zijn kunst en niet voor zijn seksuele geaardheid en dat weet hij best.

30/09/2013
Bron: http://www.hurriyetdailynews.com/russian-parents-against-elton-john-performance.aspx?pageID=238&nID=55136&NewsCatID=383