PDA

Bekijk de volledige versie : Zo grappig zie je eruit als je loopt voor de trein


J*ll.Verboven
19th May 2013, 20:33
Zo grappig zie je eruit als je loopt voor de trein

Als je moet lopen om je trein te halen, heb je er wellicht nog nooit bij stilgestaan hoe je er dan uitziet. Reclamemakers Andy Leek en Lisa Morgenthau stelden zich wel de vraag en namen een camera mee naar Kings Cross Station in Londen. Wanneer je de beelden vertraagd afspeelt, blijken er zelfs verschillende types lopers te zijn. Maak kennis met de dansende paardenstaart, de schuifelende CEO en het probleem van hoge hakken.

Bron: http://www.nieuwsblad.be/article/detail.aspx?articleid=DMF20130519_011&utm_source=facebook&utm_medium=social&utm_term=nieuwsblad&utm_content=article&utm_campaign=seeding

Kijk via de link naar de video...

Mening:
Niets zo leuk dan mensen kijken. Als ze dan nog grappige toeren uithalen om hun trein te halen wordt het nog leuker. Meer moet ik daar eigenlijk niet over zeggen, gewoon een leuk tussendoortje. ;)

S*ANNE
19th May 2013, 20:49
Ik ben opgelucht dat het artikel gaat over mensen die haastig naar de trein lopen en niet over mensen die om suïcidale redenen 'voor' de trein lopen/springen. De titel van het artikel choqueerde me eerst :).

J*ll.Verboven
20th May 2013, 16:11
Mijn excuses Sanne!
Hopelijk heeft het fragmentje je na de shock toch nog even aan het lachen gebracht.