PDA

Bekijk de volledige versie : Barman introduceert spermacocktail


M*thi De Pauw
18th April 2013, 17:48
Hou je van unieke cocktails, dan komt barman Paul Photenhauer net op tijd met een origineel recept. Hij wil mensen warm maken voor een spermacocktail. Ja, je leest het goed: een cocktail op basis van mannelijke zaadcellen.

Van Macho Mojito tot Galliano Cum Shot... de man heeft allerlei pittige namen bedacht voor zijn mixrecepten met sperma. Hij legt ook haarfijn uit hoe je het cruciale ingrediënt makkelijk bekomt en hoe je het correct kan bewaren. Naar eigen zeggen kwam Photenhauer heel toevallig op het idee.

‘Ik dacht na over de eetgewoonten van mensen. We eten eigenlijk allerlei rare dingen. Eieren zijn is als het ware het menstruatiebloed van kippen en melk komt uit de borsten van een koe. Als je een spermacocktail drinkt, dan weet je ten minste dat het product vers is en vanwaar het komt', klinkt het in een interview met SF Weekly. Hij voegt eraan toe dat sperma gezond is. ‘Het goedje bevat veel vitaminen die je nagels verstevigen, je haar doet glanzen en je huid laat stralen.‘

Uit een onderzoek aan de universiteit van New York blijkt dat de man geen onzin verkoopt. De studie bewees namelijk dat sperma enkele stoffen bevat die je mentale gezondheid kunnen bevorderen. Maar lang niet alle ‘sexperts' zitten op dezelfde golflengte. Zo beweren sommigen dat onbewerkt sperma virussen bevat die tot soa's kunnen leiden. Ze waarschuwen dat je het lichaamssap streng moet (laten) controleren.

Het is trouwens niet de eerste keer dat de creatieve kok verbaast met culinaire spermacreaties. In 2011 schreef hij ‘Natural Harvest: A Collection of Semen-Based Recipes', een boek met gerechten op basis van sperma. De cocktailrecepten staan in zijn tweede boek ‘Semenology - The Semen Bartender's Handbook'.


Bron: www.nieuwsblad.be
Datum: 18/04/2013

Eigen mening:

Ik wil mezelf eerst even veilig stellen: dit is boecht en ik ben me daar zeker en vast van bewust. Mijn doel is dan ook om aan te kaarten hoe nutteloos sommige artikels kunnen zijn en ik kan amper geloven dat een iets of wat 'kwaliteitskrant' als het Nieuwsblad zulke rommel post. Hiervoor werd een reporter betaald. Wat een gemakkelijke job.

Over de inhoud van het artikel zelf: ik vraag me af wat die man bezielt. Er wordt tegenwoordig zoveel informatie verspreid over SOA's en de gevaren van onveilig vrijen en mijnheer wilt dit zomaar even in de hand werken. De dienst van Volksgezondheid zal hier eens goed mee lachen denk ik.