PDA

Bekijk de volledige versie : Deense site gaat op zoek naar man met kleinste lid


Ann.Cornelis
13th October 2012, 14:54
Waar een klein land klein in kan zijn. Na een succesvolle zoektocht naar de mooiste penis heeft een Deense erotische site nu een wedstrijd georganiseerd voor de kleinste piemel. Wie een pietluttig lullig fotootje instuurt, maakt meteen kans op een iPhone.
Volgens eigenaar Morten Fabricius (45) van de site lopen er in de wereld zoveel ongelukkigen rond die denken dat je een enorm geslachtsdeel moet hebben, terwijl het niet normaal is over een enorm lid te beschikken. Zijn wedstrijd heeft dus een nobel, clichédoorbrekend doel: klein, en toch fijn en een mannelijk-viriel zelfbewustzijn. Dat cliché is eerder al doorbroken door de Oostendse rocker Arno Hintjens in het TC Matic-lied "Putain, putain".

Geïnteresseerden moeten wel een foto opsturen van hun dingetje in extase, met een meetlatje ernaast.

Bevredigend seksleven
Er zijn overigens twee prijzen: eentje voor het wiskundig kleinste jongeheertje én eentje voor het lid dat door de vrouwelijke "leden" als het kleinste wordt ervaren.

De lat ligt bij wijze van spreken wel al erg hoog. De kleinste bekende penis in opgewonden toestand meet amper 1,5 centimeter. Volgens de eigenaar van het hebbedingetje is zijn seksleven nochtans bevredigend.

Bron: http://www.hln.be/hln/nl/959/Bizar/article/detail/1515971/2012/10/12/Deense-site-gaat-op-zoek-naar-man-met-kleinste-lid.dhtml
--------------------------------------------------------------------------

Zoals elke dag nam ik even een kijkje op hln.be om te kijken wat er zoal gebeurt in de wereld. Vandaag zat ik te neuzen in mijn favoriete categorie op de site... "bizar"; de categorie waar de kleine enge, fascinerende en soms de meest hilarische kantjes staan van de menselijkheid. Zoals dit artikel, want wie heeft nu iets beters te doen dan op zoek te gaan naar het kleinste mannelijk lid ter wereld?

Hoe grappig dit artikel ook is, vind ik toch dat het een bepaald nut heeft. Er zijn inderdaad veel mannen die zich onzeker voelen over de grootte van hun "kroonjuwelen" en dit is misschien wel de manier om mannen een beter gevoel te geven over zichzelf.

Dus... Hoewel ik het vreemd vind en zelfs een beetje "creepy" dat sommige mensen zich met niets liever bezighouden dan het bestuderen van foto's van naakte mannen, heeft een bepaald nut... :)