PDA

Bekijk de volledige versie : Prins Harry fraudeert


Davy V.H.
15th October 2004, 00:42
Prins Harry zou bij een schoolexamen hebben gefraudeerd. Paps Prins Charles zal er echter alles aan doen om zijn zoon te verdedigen.

Hulp

Prins Charles is woedend dat de naam van zijn zoon gebruikt wordt in een argument tussen lerares Sarah Forsyth en Eton school. Kunstdocente Sarah Forsyth beweert dat ze het bevel heeft gekregen om Prins Harry aan antwoorden te helpen tijdens zijn (kunst)examen. De koninklijke familie ontkent dit volledig. Hoe dit verhaal naar buiten is gekomen is niet bekend. Sarah Forsyth ontkent echter ooit met de pers gesproken te hebben. Zij zou niet het lek zijn.

Beschuldigingen

Britse kranten beweren dat de docente heeft geëist aan een hoger orgaan van de school, om het werk van prins Harry naar buiten te brengen. Een woordvoerder van het koningshuis zegt echter: “Dit zijn ongegronde beweringen door een personeelslid die een geschil heeft met de school. De beweringen zijn volledig onderzocht door de examenraad. Deze raad vond geen bewijsmateriaal om aan te nemen dat de beweringen waar zijn.” Sarah Forsyth is op moment gewikkeld in een rechtzaak tegen de school. Ze heeft de school aangeklaagd wegens oneerlijk ontslag en seksuele kwelling. Ook de school vind de beschuldigingen absurd. Een woordvoeder verklaart dat deze beschuldigingen niet relevant zijn voor de rechtzaak waar Sarah Forsyth in betrokken is.


Noem mij vanaf nu Prins Davy. Krijg ik dan ook een hulplijn bij mijn examens?
:rolleyes: