PDA

Bekijk de volledige versie : Amerikaanse snijdt baby uit baarmoeder andere vrouw


jesse.stofmeel
11th October 2011, 12:34
Een Amerikaanse vrouw (33) die een zwangerschap veinsde en in paniek raakte toen de 'uitgerekende' datum naderde, heeft een hoogzwangere vrouw neergeslagen, gewurgd en vervolgens de foetus uit de baarmoeder van het slachtoffer gesneden. De baby heeft het niet overleefd.

De vrouw werd maandag in Milwaukee voorgeleid en aangeklaagd. Ze kan levenslang krijgen.
Volgens de aanklacht verklaarde de vrouw aan rechercheurs dat haar vriend graag een zoon wilde, maar dat zij niet zwanger kon worden. Zij deed alsof zij toch in verwachting was, maar raakte in paniek toen de datum waarop zij zogenaamd moest bevallen dichterbij kwam. Ze was al twee weken op zoek naar iemand die hoogzwanger was om die van haar kind te beroven, toen zij donderdag een 23-jarige Puerto Ricaanse trof bij een gezondheidscentrum.

Zij bood de zwangere vrouw een lift aan en lokte haar mee naar huis. Daar sloeg zij de vrouw neer met een honkbalknuppel, waarna zij haar keel dichtkneep totdat zij het bewustzijn verloor.

Discovery Channel

Vervolgens tapete zij de handen en voeten van de vrouw aan elkaar en sneed haar buik open met een mes. Tegen de rechercheurs zei ze dat ze op Discovery Channel had gezien hoe dat moest.

De baby ademde niet, maar voordat de vrouw de hulpdiensten belde, sleepte ze het lijk van de moeder uit het zicht en smeerde haar dijen in met bloed, zodat het zou lijken alsof zij zelf net bevallen was. Ze werd naar het ziekenhuis gebracht, maar vertrok daar weer voordat zij helemaal was onderzocht. Na autopsie op de overleden baby kreeg het ziekenhuis argwaan en werd de politie gebeld.


Bron: www.nieuwsblad.be

jesse.stofmeel
11th October 2011, 12:36
Dit is veruit één van de gruwelijkste artikel dat ik sinds kort gelezen heb.
Hoe ziek kan een mens zijn om zoiets te proberen? Om zoiets zelfs maar te overwegen?
Zo'n "mens" mogen ze voor mijn part op de stoel zetten! Levenslang is wel het minste dat ze kunnen doen!

michiel.bouwen
11th October 2011, 16:37
Dit soort nieuws is echt verschrikkelijk. Het verbaast me telkens weer hoe sommige mensen tot zulke daden in staat kunnen zijn.

Volgens Het Laatste Nieuws had de vrouw naar een documentaire van Discovery Channel gekeken en had ze daar een keizersnede gezien en wou ze dit zelf ook op iemand anders uitproberen.
Ik weet niet welke van de twee versies de juiste is, maar eender welke versie laat toch blijken dat deze vrouw geestelijk gestoord moet zijn.

Michael Van Deun
11th October 2011, 18:25
Eerlijk gezegd, er lopen echt gestoorde mensen rond in de wereld! Hoe kan je uw medemens zoiets verschrikkelijks aandoen? Hoe kan je het zelf nog maar overwegen om een zwangerschap te faken en dan het kind van iemand anders met geweld te beroven? Deze vrouw is gewoon volslagen doortrapt en verdient zelfs geen levenslange straf! Zo'n vrouw moet naar mijn mening weggestoken worden in een psychiatrische instelling of zelfs de doodstraf krijgen voor haar daden. Want denk nu niet dat zij in de gevangenis een warm onthaal zal krijgen als bekend wordt waarvoor zij daar beland is. Om nog maar te zwijgen over de familie van het slachtoffer die nu waarschijnlijk de meest verschrikkelijke tijden uit hun leven meemaken. Ik betuig daarom ook oprecht mijn innige deelneming aan de nabestaanden en ik hoop dat de vrouw en de baby rust moge vinden. En laat dit een les zijn voor de buitenwereld, dit kan absoluut niet! Moest ik als nabestaande zoiets meemaken, ik ging in de gevangenis zitten om die vrouw te zien bloeden! Dat durf ik zonder blikken of blozen hier verkondigen!