PDA

Bekijk de volledige versie : Zes maanden cel voor mengen sperma met mineraalwater van collega


Laleh Daria
26th April 2011, 23:40
Een 32-jarige man uit Californië moet voor zes maanden de gevangenis in, omdat hij zijn sperma in een fles mineraalwater van een collega vermengd had. Dat besliste een rechter van Orange County, zo schrijft de Los Angeles Times vrijdag.

De man ejaculeerde tot tweemaal toe ongemerkt in de fles water van een vrouwelijke collega bij de verzekeringsfirma waar hij werkte. Naar eigen zeggen voelde hij zich tot haar aangetrokken.

Bij het eerste voorval in januari had de vrouw het verontreinigde water opgemerkt en de fles weggeworpen. Toen de man vier maanden later de feiten nog eens overdeed, nam de collega wel een slok uit de fles. Volgens haar advocaat maakte 'de slechte smaak' de vrouw toen wantrouwig. Ze liet de inhoud van de fles onderzoeken en verwittigde de politie.

Motivatie:
Mensen doen toch soms rare dingen!! Komt het door zijn emoties? Of is hij een echte gek? Hij zegt dat hij zich tot haar aangetrokken voelde. Maar, kan dat een motivatie zijn om zo iets te mogen doen?

Is dat mogelijk dat er meer van die rare dingen rondom ons gebeurt en dat wij het gewoon niet merken? Ik krijg een beetje gevoel van wantrouw ten opzichte van mijn omgeving na het lezen van dit artikel. Ben ik aan het overdrijven?

Bron: http://www.nieuwsblad.be/article/detail.aspx?articleid=DMF20110423_007

Ann Wulleman
27th April 2011, 10:45
dit is nu echt eens een voorbeeld van een 'boecht'-artikel.. Mensen willen in het nieuws komen, in de actualiteit. Als ze maar aandacht krijgen is alles goed.

Of 6 maanden celstraf nu nodig is, vraag ik mij af. Natuurlijk is dit absoluut 'not done'. Ik zou eerder een boete verplichten om te betalen aan de vrouw.

Ivan.Verwerft
12th June 2011, 22:42
[QUOTE=Ann Wulleman]Mensen willen in het nieuws komen, in de actualiteit. Als ze maar aandacht krijgen is alles goed.
[/QUOTE]
Ik denk niet dat je op deze manier in de actualiteit wil komen of aandacht wil krijgen :D .

Ik vind het alleszins heel vreemd. Maar een half jaar "bak" voor zo iets? Sorry maar dat belastingsgeld kan beter besteed worden. Wel vraag ik me af wat die man in de gevangenis gaat zeggen tegen zijn medegevangenen. Ik zie de conversatie zo al voor me: "Ik heb iemand vermoord. En waarom zit jij hier? Wat heb je gedaan?" -- "Ik heb mijn sperma in een fles mineraalwater gedaan en door een vrouw laten opdrinken" ... Man man man, wat zou dit toch voor iemand zijn :doh: !