PDA

Bekijk de volledige versie : Man steekt nieuwe partner van ex-vriendin neer in Kortrijk


Hanne.Broeckx
24th April 2011, 13:21
In Kortrijk heeft een man vrijdag de nieuwe partner van zijn ex-vriendin neergestoken. Hij werd aangehouden op verdenking van moordpoging, meldt het parket van Kortrijk zaterdag. Het slachtoffer mocht het ziekenhuis kort na de feiten weer verlaten.
De verdachte drong vrijdagavond met een mes in de hand binnen in de Kortrijkse woning van zijn gewezen vriendin. Haar nieuwe partner kon de belager overmeesteren, maar kreeg tijdens een schermutseling een messteek in de rug.

De politie kon de dader ter plaatse arresteren. Het slachtoffer werd naar het ziekenhuis gebracht, maar mocht dat even later weer verlaten. De dader verscheen voor de onderzoeksrechter. Die liet hem aanhouden voor poging moord. (belga/kve)

Bron: De morgen
http://www.demorgen.be/dm/nl/989/Binnenland/article/detail/1254851/2011/04/23/Man-steekt-nieuwe-partner-van-ex-vriendin-neer-in-Kortrijk.dhtml

Mening:
Ik vind dit zeer vreemd, dat mensen tot zulke dingen in staat zijn. Steeds meer mensen plegen zulke feiten uit wanhoop. Ik kan dit langs een kant begrijpen, maar langs een andere kant ook weer niet. Ik begrijp dat ze met verdriet zitten als men nog verliefd is, maar is dit dan de oplossing? De andere gaat u niet liever zien doordat de nieuwe vriend of vriendin dood is. Ik denk dat dit net tegenovergesteld werkt. Daarom is het belangrijk dat deze mensen nuchter blijven denken!