PDA

Bekijk de volledige versie : neo-nazi popgroepje


wim leenaerts
5th November 2005, 14:32
'Zwarten, Latino's en Aziaten zijn moddermensen'

Lynx en Lamb.De 13-jarige zingende tweelingszusjes Lynx en Lamb uit het Californische Bakersfield zijn goed op weg om "de nieuwe ambassadeurs van de White Power te worden." In hun liedjes verheerlijken ze nazi's als Rudolf Hess en maken ze zwarten, Aziaten en Latino's uit voor 'moddermensen.' Het aantal fans van hun groep Prussian Blue groeit gestaag nu ze een cd hebben gemaakt en een eigen website hebben geopend.

Eén van hun grootste fans is voormalig congreslid en oud-leider van de Klu Klux Klan, David Duke. De meisjes kregen de haat met de moedermelk mee. Mama Aprill Gaede is een notoire raciste die opgroeide met propagandafilms van het Derde Rijk. Haar vader was een paardenfokker die zijn dieren merkte met swastika's.

April is wat trots op haar dochters en wil van hen racistische popsterren maken. Lynx en Lamb treden steevast op in Beierse kostuums en brengen dan de Hitlergroet. Vlaggen met runetekens zijn schering en inslag op hun optredens.

"Ik denk dat hij zijn ras wilde beschermen", zei Lamb onlangs op de Amerikaanse televisie over Adolf Hitler. "Als we christenen waren, zouden we misschien christelijke rock zingen. Maar wij zijn blanke nationalisten en ik deel dit leven met mijn kinderen", aldus mama April.

Bron: www.hln.be

Dit gaat er echt over. Van dingen zoals dit word ik echt misselijk. HLN zal het waarschijnlijk nog wel wat opgeblazen hebben, maar de kern zal wel waarheid zijn. Sommige ouders (en anderen) zijn zo hard verkeerd bezig :mad: