PDA

Bekijk de volledige versie : 01/10 Amerikaanse rechter wil sociale spanning verlichten met orgieën


Davy V.H.
4th October 2004, 15:28
01/10 Amerikaanse rechter wil sociale spanning verlichten met orgieën

De Amerikaanse rechter, Justice Antonin Scalia, vindt dat seksuele orgieën de sociale spanning verlichten en dus moeten aangemoedigd worden.
De man, een favoriet van de huidige Amerikaanse president George W. Bush en een jaagcompagnon van de vice-president, deed deze eerder gewaagde uitspraak tijdens een voordracht op de Harvard University.

Toen de toehoorders zijn visie op seksuele moraliteit wilden weten, verbaasde hij hen met de uitspraak: "Ik ben van mening dat seksuele orgieën de sociale spanning opheffen en dus aangemoedigd moeten worden".
De rechter raakte eerder vooral beroemd (of berucht) om zijn standpunt tegen het recht op abortus en zijn voorkeur voor anti-sodomiewetten.
Over de logica die achter de 'orgie-redenering' zat, repte Scalia echter met geen woord.

bron: gva

Oh my god, zou ik zeggen:rolleyes:

Davy V.H.
4th October 2004, 15:43
Sorry, moest eigenlijk bij wereld staan...:rolleyes:

Pieterjan
6th October 2004, 20:59
haha, mja heb mijn twijfels dat iedereen daar zo over denkt ;)

Davy V.H.
7th October 2004, 00:26
Originally posted by Pieterjan
haha, mja heb mijn twijfels dat iedereen daar zo over denkt ;)


Ja, krijgt de term groepstherapie wel een heel andere betekenis he... :cool: :D

hehe

Pieterjan
7th October 2004, 20:26
haha inderdaad. Nu ja, als ze nog mensen nodig hebben om dit in praktijk te testen wil ik me zo nodig opofferen. Niet met volle goesting weliswaar, maar het is tenslotte voor een goed doel... ;)