PDA

Bekijk de volledige versie : Openbedrijvendag


Davy V.H.
2nd October 2004, 15:06
Zondag 3 october, openbedrijvendag in Vlaanderen

www.openbedrijvendag.be


Ik ga naar Villa Tinto in A'pen...:D -> vrije tijd :p

Enkel om te kijken natuurlijk...;)

Davy V.H.
3rd October 2004, 22:58
Awel ik ben er geweest. En het was wel eens interessant om te zien allemaal. Mijnheer De Bruyn zal weer content zijn met mijn bespreking de vrijdag... :D


Nog iemand ergens heen geweest?

InniasHufkens
15th October 2004, 19:54
Ben ook voor economie naar Ijsboerke geweest. VERSCHRIKKELIJK om het in 1 woord samen te vatten. 2 uur buiten aanschuiven om een 20 minuutjes te gaan kijken naar dozen ijscreem die voorbij vliegen. De cornette die je op het einde kreeg maakte natuurlijk wel alles weer goed!

kimhenderickx
15th October 2004, 20:19
Ik ben samen met Davy naar Villa Tinto geweest. Ferm gevonden wel zoiets. Spijtig dat het nog niet volledig af was. We konden maar een stukje zien...

EllekeSmits
21st October 2004, 20:25
Ik ben naar het ijsboerke geweest, heb daar 2 uur moeten aanschuiven. Als we in het bedrijf zelf waren, duurde de rondleiding slechts een klein half uurtje! We mochten zelfs geen foto's nemen in het bedrijf! Alle chance dat we dan achteraf nog een crème kregen! Dat maakte voor mij een kwartiertje van het aanschuiven goed! ;)

Davy V.H.
22nd October 2004, 10:53
Originally posted by EllekeSmits
Ik ben naar het ijsboerke geweest, heb daar 2 uur moeten aanschuiven. Als we in het bedrijf zelf waren, duurde de rondleiding slechts een klein half uurtje! We mochten zelfs geen foto's nemen in het bedrijf! Alle chance dat we dan achteraf nog een crème kregen! Dat maakte voor mij een kwartiertje van het aanschuiven goed! ;)

Ja was bij mij ook zo vorig jaar toen ik naar brouwerij Moortgat ben geweest (wel bekend van den Duvel he) ;)

Alleen kreeg ik geen crèmeke opt einde...:p