PDA

Bekijk de volledige versie : Lijk van man (24) gevonden in sporttas bij Belgische grens


Esther Lambrechts
7th November 2010, 17:12
In het Noord-Franse Watreloos, vlakbij de Belgische grens, is gisteren het lichaam van een 24-jarige man aangetroffen in een achtergelaten sporttas, zo heeft de Franse krant Le Parisien van de politie vernomen. In verband met de zaak worden verificaties gedaan in Marokko, Spanje en België, meldt de krant op haar website.

Het lichaam van de jongeman, die waarschijnlijk de Marokkaanse nationaliteit had en in Spanje woonde, werd gisterenochtend rond 2.45 uur ontdekt. "Twee omwonenden zagen een grote sporttas op de grond staan in een donkere hoek van een straat. Ze gingen kijken en troffen een lijk in de tas aan", vertelde een politiebron.

Het lichaam vertoonde geen uiterlijke tekenen van slagen. Morgen wordt een autopsie uitgevoerd om de doodsoorzaak te achterhalen. In de tas werd een Marokkaans paspoort en een Spaanse verblijfsvergunning gevonden. De gerechtelijke politie van Rijsel voert het onderzoek.

Bron: www.demorgen.be

Dit vind ik een vreselijk artikel! Iemand vermoorden en hem vervolgens nog achterlaten in een sporttas?! Dat gaat me allemaal een beetje te ver. Waar is de liefde voor onze medemens gebleven?
Ik hoop dat ze de dader zo snel mogelijk kunnen vinden! Want iemand die zo'n gruwelijke daad verricht moet gestraft worden.

Ik kan echt niet begrijpen tot wat sommige mensen in staat zijn...