PDA

Bekijk de volledige versie : Meisje (12) filmt eigen verkrachting

Jan.Sauvillers
1st October 2010, 11:10
Een twaalfjarig Duits meisje heeft stiekem haar eigen verkrachting gefilmd. Het meisje heeft het filmpje daarna ingezet als bewijs in de stafzaak tegen haar zeventigjarige stiefvader.

Het meisje uit Müllheim, dat nu dertien jaar oud is, werd tussen 2006 en mei 2010 ruim zeventien keer verkracht. Omdat ze een eind aan wilde maken aan het misbruik, verborg ze een videocamera op haar slaapkamer. Daarna wachtte ze op de volgende verkrachtingspoging van haar stiefvader.

"Iets in mijn drankje gedaan"
De zeventigjarige Griekse stiefvader Georgios ontkent: "Ik heb haar nooit verleid, zij mij eerder, ik zweer het", verklaarde hij via een tolk. "Ik kan me er niets van herinneren, ze moet iets in mijn drankje hebben gedaan."

Het getraumatiseerdse meisje woont momenteel in een kindertehuis. Haar moeder is gevlucht toen de zaak aan het licht kwam. (ebo/hlnsydney/tw)
01/10/10 00u26

Mening: castreer die man!!! Wat heeft zij dan in zijn drankje gedaan? Spaanse vlieg in combinatie met paddo's?!

Barst
1st October 2010, 11:13
Een prima post om aan te tonen wat de categorie 'BOECHT' precies inhoudt! :doh:

Jan.Sauvillers
2nd October 2010, 10:25
[QUOTE=Barst]Een prima post om aan te tonen wat de categorie 'BOECHT' precies inhoudt! :doh:[/QUOTE]

Ook zogezegde "boecht" is nieuws ;-) In mijn ogen is het eerder aangrijpend dan boecht: dat mens weet dat ze nog een keer verkracht moet worden vooraleer ze er iets aan kan doen... Boecht is in mijn ogen niet het geschikte woord dus, with all respect