PDA

Bekijk de volledige versie : Sterrenmeisje 'misbruikt door sadistische pedofiel'


Jiri.Claes
18th May 2010, 20:08
Kimberley 'sterretjes' Vlaeminck werd op 6-jarige leeftijd misbruikt door een sadistische buurman van een tante. Dat schrijft ze in haar boek 'Van sterrenmeisje tot Kimberley'.

"Hij schudde met zijn hand aan zijn onderlichaam waar hij gemakkelijk aankon, omdat zijn broek open stond. Ik schrok, al wist ik niet goed wat ik moest denken. Toen de man zei dat ik mee moest gaan, volgde ik hem de trap op."

Haar drankzuchtige ouders gingen bovendien geregeld met elkaar op de vuist. "Soms tot bloedens toe. Ze hebben met messen achter elkaar aan gezeten. Mijn vader heeft mijn moeder ooit uit een rijdende auto gegooid, waardoor ze haar reukzin kwijt is."

Kimberley Vlaeminck wilde vorig jaar naar eigen zeggen drie bescheiden sterretjes rond haar linkeroog laten plaatsen. Toen ze de tattooshop verliet, had ze maar liefst 56 exemplaren op haar jeugdige façade. Het sterrenmeisje kwam vervolgens in het oog van een mediastorm terecht.

Gazet van Antwerpen
http://www.gva.be/she/gossip/aid929204/sterrenmeisje-misbruikt-door-sadistische-pedofiel.aspx

Eigen mening:
Het hoeft niet altijd de media zijn die moet worden beschuldigt. Sommige mensen staan gewoon enorm graag in de belangstelling blijkbaar. Wat zouden we nog moeten geloven van ons sterrenmeisje? Hoeveel van die verhalen die ze vertelt zijn waar? In slaap vallen tijdens het laten zetten van een tatoeage is al een absurd feit op zich, waarom zouden we dan dit verhaal wel moeten geloven. Ik vermoed 1 grote stunt om dat boek van haar toch maar verkocht te krijgen, meer media-aandacht op te eisen en toch dan maar weer eens eventjes in de belangstelling kunnen staan.

Goed bezig zeg ik dan (met een grote sarcastische glimlach).