PDA

Bekijk de volledige versie : BZL les Wild Animals 4STW


Evelien Snels
8th May 2010, 14:35
In bijlage een BZL les over de woordenschat rond wilde dieren met als centraal thema Madagascar gericht op een 4STW. Om copyright redenen staan zowel de lesvoorbereiding als de bundel en de verbeterbundel in een pdf bestand. Ik heb ettelijke uren gezwoegd en gezweet voor deze les dus ik zou niet graag hebben dat iemand mijn les zomaar kopieert.

wim leenaerts
9th May 2010, 10:21
Ik heb ettelijke uren gezwoegd en gezweet voor deze les dus ik zou niet graag hebben dat iemand mijn les zomaar kopieert.
:confused:
Dat geldt volgens mij voor iedereen die hier zijn lessen post hoor.
Net de lessen waar ik hard voor gezwoegd heb, deel ik graag met anderen, zodat al dat werk na de stageles tenminste niet verloren is.
En als dankzij mijn werk iemand anders de leerlingen een goede les kan bieden, ben ik blij. In het onderwijs draait het allemaal rond delen van materiaal. Het is toch voor niets nodig om elke keer het warm water opnieuw uit te vinden?

Het is natuurlijk je volste recht om ze in pdf te zetten (hoewel die 'beveiliging' betrekkelijk eenvoudig te omzeilen is), maar ik begrijp niet goed waarom je er een probleem mee hebt dat iemand anders je les gebruikt. Jen zal dat echt wel merken als iemand probeert een les van een andere leerling letterlijk over te nemen.

jolein kimpe
1st March 2011, 17:12
Zo slim zijn ze op de KHK nog niet denk ik. En de tijd hebben ze er al zeker niet voor. Long live the PDF :haha: