PDA

Bekijk de volledige versie : Paard schopt baby van dertien maanden dood


vincent.van.houtven
14th December 2009, 21:44
Paard schopt baby van dertien maanden dood

Een jongetje van dertien maanden is gestorven nadat het een trap kreeg van een paard. Het ongeval gebeurde op het domein van familieleden in het Australische Melbourne.

De familie en hulpverleners verkeren in shock. De baby lag op de grond toen het paard hem plots begon te schoppen op de borst. Het ventje liep ernstige interne verwondingen op en overleed, ondanks verwoede reanimatiepogingen. Een ambulancehelikopter stond vertrekkensklaar, maar de baby werd ter plaatse doodverklaard. (jv)

Bron: http://www.hln.be/hln/nl/960/Buitenland/article/detail/1041560/2009/12/14/Paard-schopt-baby-van-dertien-maanden-dood.dhtml

Eigen mening: Dit is echt erg. Het moet een harde klap voor de familie geweest zijn. En ook voor de baby... (sadist) Nene, hier mag je niet mee lachen. Ik weet niet hoe het gebeurd is, maar volgens mij hebben de ouders de baby in gevaar gebracht. Een baby alleen is al kwetsbaar en dan nog eens een paard erbij... Ik zeg niet dat het slechte ouders waren, maar een beetje meer voorzichtigheid mocht hiet toch wel.

Georges
14th December 2009, 22:29
Dit is gewoon vreselijk :shocked: zoiets vergeef je jezelf nooit als ouder... Hoe kunnen zulke mensen ooit nog een normaal leven leiden... :confused:
Hartverscheurend.

lies.janssen
15th December 2009, 11:32
Wie zet zijn kind nu op de grond bij een paard? Het mag dan ooh zo'n lief beest zijn dat niks verkeerd doet. Het is en blijft een beest! Man, wat bezielt die ouders? Ik snap dat niet! Je wilt je kind als ouder altijd beschermen, maar zet het wel bij een paard op de grond?
Nee, dat kan niet vind ik! Je riskeert zo het leven van je baby! Hoe kan je nu zoiets doen? Ik snap die ouders niet.
Maar ik weet wel dat ze nooit nog zo dom zullen zijn om dit opnieuw te doen.

Lies Janssen
2 Baso D

Jolien Willems
19th December 2009, 23:10
Bij dit gebeuren vraag ik mij af hoe weinig kennis je van paarden hebt als je je kind van 13 maanden dichtbij een paard brengt.
Dan mag je nog het 'braafste' paard ter wereld hebben, dan nog is dit gevaarlijk. Een dier is en blijft een dier, als het ergens van schrikt trekt het ook weg, om zo maar een voorbeeld te geven van wat altijd kan gebeuren.

Het is misschien hard om het op deze manier te zeggen, maar eigenlijk is het wel de schuld van de ouders...
Wanneer ik zelf bij mijn paard ben waarschuw ik iedereen en vooral de kleintjes onder hen... Je weet nooit wat er kan gebeuren en jij bent als eigenaar steeds verantwoordelijk...