PDA

Bekijk de volledige versie : Zwangere vrouw belandt in ziekenhuis door agressieve bejaarde


Elise.Laureys
25th November 2009, 19:26
Dinsdagochtend heeft een agressieve oudere vrouw een zwangere vrouw verwond na een banaal incident op de bus in de Brederodestraat in Antwerpen.

Het incident deed zich voor rond 08.30 uur, toen de vijf maanden zwangere vrouw uit Wilrijk de bus opstapte en naast de vrouw van 69 plaats nam. Bij het neerzitten stootte ze per ongeluk tegen de knie van de vrouw.

Die reageerde boos en uitte wat verwensingen, maar de jonge vrouw ging er niet op in en wilde even later de bus weer uitstappen. Daarbij raakte ze opnieuw de bejaarde per ongeluk, ditmaal met haar schouder. Daarop ging de oude vrouw helemaal door het lint, pakte haar bij de armen en ging haar achterna toen ze de bus afstapte.

Ambulance
De vrouw hield niet af en gaf de zwangere dame ook enkele duwen in de rug. Er moest een omstander tussenbeide komen om de bejaarde vrouw in bedwang te houden. Even later kwam een politieploeg ter plaatse.

Na het incident voelde het slachtoffer zich even onwel. Uit voorzorg werd ze met een ambulance naar het Sint-Vincentiusziekenhuis overgebracht. De agressieveling werd opgepakt.

Bron: http://www.gva.be/antwerpen/antwerpen/zwangere-vrouw-belandt-in-ziekenhuis-door-agressieve-bejaarde.aspx

Datum: 25/11/2009

Ik word gewoon misselijk van al dat geweld! Waarom moest die oudere vrouw daar nu zo op reageren? De andere vrouw deed dat toch niet expres! Tegenwoordig kunnen de mensen niets meer verdragen! Ik vind het heel spijtig dat mensen zo reageren want van al dat geweld zal niemand gelukkig worden! :(

Charlotte.Wagemans
1st December 2009, 16:11
Wat is dat toch met die bejaarden van tegenwoordig?! Ze zeggen wel 'Wat is dat nu met de jeugd van tegenwoordig', maar ik vind dat bejaarden er ook wat van kunnen hoor. Het kan toch eens gebeuren dat je per ongeluk iemand aanraakt als je op de bus zit. Oke, ik zou misschien ook een beetje kwaad worden, maar zou dit niet zo laten merken. Ik zou zeker geen klappen beginnen uitdelen, waar zijn we dan mee bezig? Ik vind dat die oudere vrouw naar een instelling moet om haar woedeaanvallen onder controle te leren houden!