PDA

Bekijk de volledige versie : Belg wil kilo cocaïne Duitsland binnen smokkelen in maag


ines.van.hove
20th November 2009, 09:39
MUNCHEN - Een 37-jarige Belg heeft geprobeerd zowat een kilo cocaïne Duitsland binnen te smokkelen door het goedje in zijn maag te bewaren. De douane van München deelde mee dat de in Zuid-Amerika afgereisde man bij een controle op de luchthaven was opgevallen.
Zijn drugstest was positief, maar noch op zijn lichaam noch in zijn bagage werden drugs gevonden. Een röntgenfoto in een ziekenhuis toonde de aanwezigheid van cocaïnecapsules in de maag aan.

In de loop van de dag kwamen via de natuurlijke weg 74 capsules met telkens 15 gram van het witte poeder tevoorschijn.

Bron : De Standaard - 20/11/2009

Mening : Ik vind het wel heel 'straf' dat ze hem kunnen onderscheppen hebben. Hij moet zich wel lastig gevoeld hebben met zijn illegale zaakjes en hierdoor zal hij zich verdacht gedragen hebben. 74 capsules is volgens mij niet voor eigen gebruik. Ze zijn hoogstwaarschijnlijk voorbestemd voor verkoop. Ik vind ook wel dat hij een groot risico heeft gelopen in het opzicht dat de capsules konden openspringen terwijl ze nog in zijn maag zaten.